هواداران می‌توانند ناراحتی خود را سر مدیرعامل خالی کنند

جعفری: از قرارداد بستن اولیویرا با الوحده اطلاعی ندارم

هواداران دست از حیا کن، رها کن بردارند

جعفری : 3 امتیاز دیگر بگیریم دوباره سهمیه دار می شویم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از برخی از هواداران این تیم گفت: هواداران باید دست از شعارهای خطی بردارند.
کد خبر: ۵۵۷۳۷۴
جعفری :  3 امتیاز دیگر بگیریم دوباره سهمیه دار می شویم


محمد حسین جعفری درباره حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا پس از شکست مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: دلایل مختلفی می‌تواند دلیل بر ناکامی تراکتورسازی باشد. عمده حواشی که در این چند وقت برای تیم ایجاد کردم تاثیر بسزایی داشت. این حواشی برای خود من پیش آمد و تا کشمکش هواداران برای تشویق بازیکنان مختلف پیش رفت.
وی افزود: برخی از هواداران ما حال از روی علاقه یا عدم علاقه، عمد یا غیر عمد با این نوع حاشیه‌سازی به تیم ما ضربه زدند و باعث شدند تراکتورسازی انسجام خود را از دست بدهد.
مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه آیا با توجه به این شرایط امیدوار است که در لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند یا خیر گفت: شرایط ما در جدول خوب است. اگر در دو بازی بتوانیم 3 امتیاز کسب کنیم، می‌توانیم این سهمیه را بگیریم. ما همیشه امیدوار هستیم و از لطف الهی نباید قطع امید کنیم. هواداران هم باید خودشان متوجه شرایط بشوند و دست از این تشویق‌‌های حیاکن، رها کن بردارند. شعار علیه مدیرعامل چه سودی دارد؟ مدیرعامل یک روز می‌آید و یک روز می‌رود. این چیزها مهم نیست. ما امسال خودمان با دستهای خودمان تراکتورسازی را به حاشیه بردیم.
وی افزود: اگر خودم بفهمم که اکثر هواداران تراکتورسازی با من نیستند، نمی‌مانم اما می‌دانم این تعدادی که علیه من شعار می‌دهند، دنبال مسائل غیرفوتبالی هستند و فقط هدفشان آسیب زدن به تراکتورسازی است. آنها با این کارها آینده بازیکنان تیم را هم به خطر انداخته‌اند. من از هواداران می‌خواهم که حضور قوی در ورزشگاه داشته باشند و در فضای مجازی تیم را حمایت کنند. ما می‌توانیم دوباره به روزهای خوب خود برگردیم.

جعفری درباره اینکه آیا اولیویرا برنامه‌های خود را برای فصل آینده داد یا خیر عنوان کرد: او هنوز برنامه‌ای به ما نداده و باید ببینیم وقت می‌کند به ما برنامه دهد یا خیر. ما می‌خواهیم ببینیم که او چه ایده‌ای دارد. ما در لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی، یک تساوی و 3 باخت آورده‌ایم. در واقع حریفان ما را به خوبی آنالیز کرده بودند. آنها می‌دانستند که چطور باید در مقابل ما دفاع یا حمله کنند. ما باید بدانیم اولیویرا چه برنامه‌ای برای مسائل دارد.

وی درباره بازی با الجیش که سه‌شنبه هفته پیشرو در تبریز دارند گفت: ما از فردا تمرین خود را شروع می‌کنیم. هر چند که این یک بازی تدارکاتی است. این بازی برای نیمکت ما می‌تواند مهم باشد و آنها هم می‌توانند در این بازی سهم داشته باشند. باید ببینیم اولیویرا چه برنامه‌ای دارد. شاید بهتر باشد که اصلی‌ها استراحت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها