در پی آتش‌سوزی دفتر نمایندگی باشگاه؛

با افراد سودجو و اراذل برخورد جدی کنید

یکی از نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس در اصفهان به آتش کشیده شد.
کد خبر: ۵۵۷۳۶۸
نمایندگی پرسپولیس در اصفهان به آتش کشیده شد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره به آتش کشیده شدن یکی از نمایندگی‌های این باشگاه در شهر اصفهان، اظهار کرد: بدون شک کار بدی بوده که نمی دانیم از سوی چه افرادی صورت گرفته است. پرسپولیس در اصفهان طرفداران زیادی دارد و همین طور در سراسر جهان هواداران پرسپولیس پراکنده‌اند. خیلی‌ها قصد دارند که هواداران پرسپولیس را به تهران محدود کنند که این اتفاق نخواهد افتاد.
وی در مورد این موضوع که این اقدام از سوی چه کسانی صورت گرفته؟ گفت: تا وقتی که مدارک و مستنداتی وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم در این باره اظهارنظر کنیم. ممکن است با این صحبت ما درگیری به وجود بیاید و باید هوشیار باشیم. من جزئیات این موضوعات را نمی‌دانم، اما وقتی نام پرسپولیس روی سر در هر مکانی باشد، آنجا متعلق به پرسپولیس است.

شیرینی همچنین درباره دو بازی پیش روی پرسپولیس مقابل ملوان و سپاهان هم گفت: سعی می‌کنیم مقابل ملوان سه امتیاز را بگیریم، لیگ برای ما هنوز تمام نشده است و بازی حساسی در پیش‌رو داریم. تمام توانمان را می گذاریم که هم در دیدار با ملوان و هم در بازی با سپاهان هواداران را خوشحال کنیم.

آتش‌سوزی نمایندگی پرسپولیس در اصفهان

بابک محب ملکی نماینده فروش محصولات پرسپولیس در اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، درباره‌ی سوختن فروشگاه نمایندگی پرسپولیس گفت: چهارشنبه شب با من تماس گرفته شد و مطلع شدم که یک یا چند نفر با شکستن شیشه‌ی مغازه‌ و ریختن 4 لیتر بنزین، اقدام به آتش زدن فروشگاه کرده‌اند. با رسیدن آتش نشانی و اطفا حریق، متوجه شدیم که اگر چند دقیقه آتش نشانان دیرتر حاضر می‌شدند مغازه‌های کناری هم طعمه حریق می‌شدند.

او درباره‌ی میزبان خسارت وارد شده اظهار کرد: نصف وسایل از بین رفته و نصف دیگر آن بوی دود گرفته و غیر قابل استفاده شده است. بیمه نیز خسارت وارده را مبلغ ده میلیون تومان برآورد کرده است.

این نماینده پرسپولیس در ادامه افزود: من با همه رابطه‌ی خوبی دارم و نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای دست به این اقدام زده است، او بطور حتم مریض بوده و امیدوارم خداوند به او عقل دهد.

محبی در پایان افزود: من نماینگی فروش محصولات باشگاه پرسپولیس را در اصفهان و حوالی میدان امام خمینی (ره) دارم، ای کاش باشگاه پرسپولیس کمی به من کمک کند تا از این وضعیت در‌آیم و دوباره کارم را آغاز کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها