یحیی گل محمدی می‌گوید مهدوی کیا در بازی برابر سپاهان چهار – پنج دقیقه بیشتر بازی نمی‌کند.
کد خبر: ۵۵۷۳۶۵
گل محمدی: تعویض مهدوی کیا به حساب نمی آید


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم درباره دیدار با ملوان در هفته‌ سی و سوم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی مهمی با ملوان در پیش داریم. باید جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. ضمن این که پیش از بازی با سپاهان رودر روی ملوان قرار می گیریم و می‌توانیم کاملا در شرایط بازی قرار بگیریم.
وی ادامه داد: وقفه‌ای طولانی که در بازی‌های ما به وجود آمد، باعث شد که دو بازی تدارکاتی در این فاصله برگزار کنیم و می‌توانیم با آمادگی به مصاف ملوان و سپاهان برویم.
گل محمدی در پاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت چند بازیکن اصلی تیم آیا ریسک بازی دادن به آنها را در دیدار مقابل ملوان انجام می‌دهید یا خیر؟ گفت: به هر حال بازیکنان مصدوم هم باید در شرایط بازی قرار بگیرند و نمی‌شود که بازیکنی که مصدوم بوده بعد از یک ماه در فینال جام حذفی بازی کند. بازیکنانی که در بازی مقابل ملوان به میدان می روند احتمال بازی کردن‌شان برابر سپاهان بیشتر است.
به گزارش ایسنا ؛ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره چگونگی استفاده از مهدوی کیا در بازی با سپاهان هم گفت: قرار شده با سازمان لیگ و باشگاه سپاهان صحبت کنیم و توافقی انجام شود که تعویض مهدوی کیا جزو تعویض‌های اصلی بازی به حساب نیاید. مهدوی کیا چهار – پنج دقیقه در زمین حضور خواهد داشت. البته این پیشنهاد ماست و باید درباره آن توافق صورت گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها