رای کامل کمیته استیاف درباره پرونده بزرگ تبانی لیگ دسته اول؛

محرومیت کمالوند و ورمزیار تغییری نکرد

آقای مدیر عامل ، چک بانک صادرات یادت نرود!

کمالوند:به تهمت زنندگان هشدارمی دهم

سرمربی شهرداری تبریز است و یک اتهام بزرگ و سنگین که حالا پاک کردن اش دشوار است. او که این روزها تحت شدیدترین انتقادها قرار دارد سعی می کند تا خود را از اتهامات مبرا کند.
کد خبر: ۵۵۷۰۷۴
کمالوند:به تهمت زنندگان هشدارمی دهم


فراز کمالوند بعد از حضور تلفنی در برنامه نود به سئوالات سایت گل پاسخ می دهد و تاکید می کند صعود تیمش به لیگ برتر بی اشکال بوده است .  مصاحبه فراز با گل نکات مهم زیادی در خود دارد. بخوانید:

آقای کمالوند در برنامه 90 صحبت‌هایی شد که شما را متهم به تبانی می‌کرد چه صحبتی در این زمینه دارید؟

در برنامه 90 همه دیدند که حق با من است اگر چه خیلی‌ها مدعی بودند که من تبانی کردم اما مردم دیدند که هیچ کس هیچ دلیل و مدرکی نداشت و فقط به ما تهمت زده اند . البته من و باشگاه شهرداری از آنها شکایت کرده‌ایم و دنبال حقیقت هستیم.

چرا مصاحبه نمی کردید؟

من در این مدت خیلی صبوری کردم و به خاطر مسائل مختلف  نخواستم که حرف بزنم. دلیلی هم نبود چون من درحال دوباره سازی تیمم بودم  و تمرکزم را بیشتر در آنجا گذاشته بودم . اما می‌خواهم به سه نکته اشاره کنم که شاید آنهایی که به دنبال خراب کردن من هستند حساب کار دستشان بیاید و بیش از این به دنبال تهمت زدن و افترا نروند.  من به آن جریانی که این کار را انجام داده و به دنبال تبانی جلوه دادن این قهرمانی می‌گویم که اگر ادامه دهند چیزهایی به زبان خواهم آورد که دیگر راه بازگشت نداشته باشند. البته من بر خلاف آنها با سند و مدرک حرف می‌زنم و برای تک‌تک ‌های حرفهایم سند دارم.

آقای کمالوند چه نکته‌ای در این مورد هست که می‌دانید؟

مدیر روابط عمومی باشگاهی که با یک خبرگزاری خاص هماهنگ است با یکی از هافبک ما در این چند روز ده بار تماس گرفته که پرینت آن هم موجود است.  دوم مدیر آن باشگاهی که خودش باید حواسش را جمع کند و این تهمت‌ها را ادامه ندهد به او می‌گویم که فقط حواسش به چک بانک صادرات خیابان جمهوری که در وجه آقای ...صادر شده بود باشد که کپی آن چک و شماره آن موجود است. سوم همین آقایانی که من را تبانی متهم می‌کنند همان کسانی هستند که در فینال جام حذفی خواستند با رشوه دادن یک اتومبیل 206 نتیجه را عوض کنند. من خیلی صبر کردم تا حرفی نزم که کار به جاهای باریک بکشد. اما اگر این نامردی‌ها و تهمت‌ها ادامه داشته باشد اسم آدم‌ها و خلاف‌هایی را که کرده‌اند در جایی می‌برم که دیگر هیچ وقت نتوانند به فوتبال برگردند .

آقای کمالوند موضوع سکه چه بود؟

موضوع سکه یک موضوع توهم و خیالی بود که همه  دیدند ادامه پیدا نکرد و فقط به نوعی خواستند با ذهن مردم بازی کنند. امیدوارم مردم از خود بپرسند که این سکه چه شد و چه کسی آن را داد و چه کسی آن را گرفت. من هم خوشحال می‌شود که ماجرای آن روشن شود. اما این هم از همان تهمت‌هایی است که با زدند. من خوشحالم که خداوند حامی ما بود و آبروی ما پیش نرفت و مردم هم این موضوع را فهمیدند. البته من به زودی حرف‌های خیلی زیادی دارم که به طور مفصل بیان می‌کنم تا ذهن مردم بیشتر روشن شود.

چرا حرف و حدیث درباره شما زیاد است؟

ما فنی به لیگ برتر صعود کرده ایم . این سومین صعود من در 5سال گذشته است و من حتما چیزهایی هرچند اندک دارم که می توانم به موفقیت برسم. دوستان هم خودشان را قوی کنند ، همان طور که من بعد از شکست پارسال سعی کردم اشتباهات فنی ام را کم کنم . شک نکنید که این حرفها بابت فوتبال پاک نیست که دوستان می خواهند موقعیت صعود به لیگ برتر را از آن خودشان کنند . کاری که چندسال است در آن ناتوانند.

حرف آخر؟

من از مردم تبریز که همیشه حامی من هستند کمال تشکر را دارم که در این روزها هم پشت تیم شهرشان بوده اند. با آنها نمی توانند سر ما را بی محکمه ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها