با هیچ تیمی مذاکره نداشتم

کریمی: حضور در پرسپولیس برایم خوب است

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: حضور در تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان برایم بسیار خوب است.
کد خبر: ۵۵۷۰۷۱
کریمی: حضور در پرسپولیس برایم خوب است


یعقوب کریمی در مورد شرایط مصدومیتش و وضعیت تیم نفت تهران صحبت‌های زیر را با فارس انجام داد.

شرایط مصدومیتت به کجا انجامید؟
خدا را شکر چند روزی است شرایط بهتری پیدا کرده‌ام و همراه با پزشک تیم کارم را دنبال می‌کنم. وضعیت درمانی‌ام رو به بهبود است و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم در میدان حاضر شوم.

چه زمانی می‌توانی در تمرینات گروهی حاضر شوی؟‌
اینطور که پزشکان تیم می‌گویند فکر می‌کنم از هفته آینده مشکلی بابت انجام تمرین در کنار سایر بازیکنان نداشته باشم همانطور که اعلام کردم وضعیتم بسیار بهتر از قبل شده و به طور قطعی به دیدار مقابل سایپا برسم.

شرایط نفت تهران چگونه است؟
خدا را شکر جو بسیار منظم و صمیمی در نفت تهران حاکم است، در این دو سال که در اختیار نفت تهران بودم چه زمان آقای فرکی و چه اکنون جایگاه ما بسیار مناسب بوده است. امیدواریم در دو مسابقه آینده نیز بتوانیم به موفقیت برسیم و با کسب امتیازات مناسب پایانی خوش در رقابت‌های امسال داشته باشیم.

فکر می‌کنی نفت تهران می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟
باید در دو مسابقه پایانی امتیازات کامل را کسب کنیم، با توجه به اینکه در صورت قهرمانی سپاهان در جام حذفی تیم چهارم لیگ نیز سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند اگر استقلال فولاد را متوقف کند، با توجه به اینکه دیدار پایانی ما به صورت مستقیم با فولاد است می‌توانیم با شکست این تیم فاصله 4 امتیازی را جبران کنیم و با قرار گرفتن در رده چهارم به آسیا برویم. ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و باقی مسائل دست خداست که باید ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد.

شنیده می‌شود برخی باشگاه‌ها مثل پرسپولیس با شما مذاکراتی انجام داده‌اند در این ارتباط چه صحبتی داری؟
صحبت‌هایی در نیم‌فصل اول با من انجام شده بود و در این مدت صحبتی با کسی نداشتم با توجه به شرایط حساسی که تیم نفت دارد تمام تمرکزم این روزها به موفقیت این تیم است و می‌خواهیم در دو بازی پایانی با کسب امتیازات مناسب شرایط خوبی را پیدا کنم. اینکه می گویند با پرسپولیس قرارداد بسته ام و همه چیز تمام است به هیچ و جه صحیح نیست. هیچ صحبتی با پرسپولیس نداشتم. حرف‌هایی مطرح شده اما از لحاظ حرفه‌ای تا پایان فصل به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کنم.

آیا علاقه‌مند به پیوستن به تیمی مثل پرسپولیس هستی تا بتوانی بیشتر توانایی هایت را نشان بدهی؟

بله پرسپولیس تیم بزرگی است و از رفتن به تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان رضایت دارم. البته همانطور که گفتم اکنون تمام تمرکزم به نفت تهران است و با توجه به داشتن قرارداد با این تیم تنها آرزویم موفقیت نفت و انجام بازی های خوب برای این تیم است.

با توجه به داشتن قرارداد سه ساله فکر نمی‌کنی برای جدا شدن از نفت مشکل داشته باشی؟
قراردادم با نفت تهران سه ساله است آن روز که قصد ثبت قرارداد با نفت تهران را داشتم آقای عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران شاهد هستند که قرار بود ما قرارداد دوساله ببندیم اما با توجه به تصویب قانون جدید و اینکه بازیکنان زیر 23 سال حتماً باید قرارداد سه ساله به امضاء‌ برسانند این مسئله را با آقای علیپور در میان گذاشتم که ایشان  به من اعلام کرد شما قراردادت را امضاء کن و من تضمین می کنم از این بابت مشکلی وجود نداشته باشد. مسئولان نفت همواره روابط بسیار مناسبی با بازیکنان داشتند و از این بابت فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد. در نیم فصل با مسئولان تیم در این ارتباط صحبت هایم را انجام دادم که آن ها هیچ مخالفتی نداشتند. البته باز هم تأکید می‌کنم تنها تمرکزم روی نفت تهران است و تا پایان فصل به هیچ تیمی فکر نخواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها