قلعه نویی:استقلال ارث پدری من نیست

روزنامه ها می خواهند از من یک چهره زشت بسازند

هواداران تیموریان را تشویق کنند

فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی مزاح کرده !

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شاید برای این بازی هم تاباتا را در نظر گرفته بودیم تا فصل آینده به استقلال بیاید!
کد خبر: ۵۵۶۹۳۱
فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی مزاح کرده !


علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل الریان قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: اگر یک زمان دلگیری به وجود آمد به خاطر این است که تحت فشار قرار داریم، ما مدیون مطبوعات و رسانه‌ها هستیم و از هوادارانمان که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنیم.
وی افزود: بازیکنان ما بسیار با غیرت کارشان را انجام دادند، پول بازیکنان را تا این اواخر پرداخت نکرده بودیم اما آنها بسیار مردانه کار کردند. کادر فنی زحمات زیادی کشید. هیئت مدیره تلاش زیادی انجام داد و در نهایت کارمندان باشگاه نیز در این نتایج زحمات زیادی کشیدند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه صحبت‌های زیادی در مورد ماندن یا نماندن قلعه‌نویی مطرح شده است، اظهار داشت: شما می‌دانید نباید به این حرف‌ها توجه زیادی کرد. تا روزی که من هستم و کار می‌کنم برنامه‌هایم را دنبال خواهم کرد. انتخاب سرمربی در اختیار هیئت ‌مدیره نیست. متأسفانه در رسانه‌ها چیزی مطرح می‌شود که به هیچ وجه درست نیست. انتخاب سرمربی بر عهده مدیرعامل است، آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند شاید از این مسئله خبر ندارند.
وی تأکید کرد: قبل از بازی با الهلال اعلام کردم که چه پیروز باشیم و چه بازنده سال بعد قلعه‌نویی سرمربی استقلال است. مطرح کردن اینگونه صحبت‌ها که امروز می‌شنویم در تیم اختلاف می‌اندازد. قرارداد من با قلعه‌نویی دو ساله بوده است، به هر حال خوشحالم که در استقلال همدلی وجود دارد. شما نگاه کنید شهریاری و نجف‌نژاد اعلام کردند مدیون فتح‌الله‌زاده هستیم، آنها تا این اندازه محبت دارند. پس چرا با بیان این حرف‌ها می‌خواهیم اختلاف بیندازیم.
مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: من اعلام کردم برنامه نه بلکه باید بودجه بیاوریم در این شرایط می‌توانیم شروع به یارگیری کنیم. روزنامه‌ها تقصیری ندارند که این مسائل را منتشر می‌کنند چرا که آنها می‌خواهند اخبار به سرعت منتشر شود. من اعلام کردم باید به استقلال بودجه بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شکایت باشگاه الهلال نسبت به میزبانی ایرانی‌ها خاطرنشان کرد: درست نیست که این مسائل را می‌گویند، ما به آنها واقعاً خدمت کردیم. حال در آنجا از ما انگشت‌نگاری کردند و ما هم اینجا چنین کاری را انجام دادیم. این موضوع چیز تازه‌ای نبود. واقعاً آنها کم‌لطفی کردند، ما خارج از روال معمولی نیز از آنها پذیرایی کردیم. حتی همه دو سه وعده غذا به تیم میهمان می‌دهند اما ما 5 وعده را برای آنها در نظر گرفته بودیم که با اینکه باشگاه الهلال گفته بود خودمان خرجش را می‌دهیم اما ما اعلام کردیم که میهمان هستید.
وی درباره بازگشت تیموریان به استقلال تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا آندو بیایید. هواداران هم او را تشویق کنند زیرا اگر او به استقلال بیاید واقعاً این تیم در آسیا قدرتمندتر خواهد شد.
فتح‌الله‌زاده درباره صحبت‌هایی که اخیراً درباره بازیکنان سایر تیم‌ها که می‌خواهند فصل آینده به استقلال بیایند و مسائلی را برای آنها به وجود می‌آورند از جمله حاج‌صفی و جمشیدیان یادآور شد: اگر اینگونه باشد ما در آسیا هم باید با تاباتا صحبت کرده باشیم که فصل آینده به استقلال بیاید تا برای الریان در این بازی، بازی نکند. باید بپذیریم که قلعه‌نویی مربی بزرگی است و توانایی‌های زیادی دارد. سال آینده آسیا با این اوضاع غوغا می‌شود زیرا سپاهان که چهار گل از الاهلی دریافت کرده یعنی باشگاه عربستانی با بازیکنان سپاهان صحبت کرده است. خوب نیست این مسائل را وارد فوتبال کنیم. بازیکنان با غیرت ظاهر می‌شوند و تیم به برتری دست می‌یابد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده شاید استقلال فصل آینده او را نخواهد، به فارس گفت: به هر حال او مزاحی کرده است، ما عاشق او هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها