در واکنش به پیشنهاد یک تیم چینی؛

برهانی: فعلا رفتنم مشخص نیست

با 29 سال سن خیلی بیشتر می توانم بازی کنم

برهانی:محرومیت من از گاز گرفتن ، سخت تر بود!

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در انگلیس بازیکن حریف را گاز گرفتند ۴ جلسه محروم شد اما نمی‌دانم با من چرا برخورد سختی انجام دادند.
کد خبر: ۵۵۶۹۲۲
برهانی:محرومیت من از گاز گرفتن ، سخت تر بود!


آرش برهانی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الریان قطر به فارس گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و این موضوع منتج به این شد که هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم. خوشحالم در این بازی توانستم گلزنی کنم و روی پاس خوب مجتبی دروازه الریان را باز کردم.
وی در مورد شرایط بد چمن ورزشگاه آزادی اظهار داشت: با توجه به اینکه 10 دقیقه بیشتر در زمین حضور نداشتم توجه چندانی به این موضوع نداشتم. به نظر می‌رسید بخشی از چمن زرد شده اما فکر می‌کنم چندان این مسئله روی بازی تاثیر نداشت. اولین بار بود که پس از سال‌ها وضعیت ورزشگاه به این شکل شده بود اما مسئله زیاد حاد نیست. همین یک زمین را داریم و باید هر چه زودتر کاری کنیم بار دیگر شرایط خوب قبلی را پیدا کند.
برهانی خاطرنشان کرد: الریان تیم دست و پا بسته‌ای نبود. این تیم تنوع تاکتیکی زیادی داشت اما با عملکرد خوبمان توانستیم در این مسابقه نتیجه بگیریم.
وی در پاسخ به این سؤال که در این فصل گل‌های زیادی به ثمر رسانده و آیا آمار این مسئله را دارد، گفت: در لیگ قهرمانان در تمام مسابقات به میدان رفتم و نمی‌دانم آمار امسال را به چه شکلی  استخراج کنم.
برهانی در مورد اینکه با وجود حضور 10 دقیقه‌ای در چند مسابقه توانسته گلزنی کند و نمی‌تواند بیشتر به میدان برود، اظهار داشت: این مسئله را نباید از من بپرسید. تمام سعی و تلاشم این است که بتوانم مثمر ثمر باشم. در سه مسابقه‌ای که محروم بودم پس از بازگشت تمام تلاشم را انجام دادم که عملکرد خوبی داشته باشم. در لیگ برتر انگلیس بازیکنی باتجربه یکی از حریفان را گاز گرفت که منجر به محرومیت او از حضور در سه چهار مسابقه شد. نمی‌دانم چرا برخورد با من با چنین سختی انجام شد.

وی تاکید کرد: من تنها 29 سال سن دارم و خیلی بیشتر می‌توانم بازی کنم. نظر کادر فنی است که هر بازیکن چه مقدار به میدان برود. من در خیلی بازی‌ها بدون مشکل به صورت 90 دقیقه بازی کردم و در بیش از 6-7 بازی گل‌های سه امتیازی زده‌ام.
برهانی در پاسخ به مشکلات مالی عنوان کرد:‌ در مورد پول صحبت نمی‌کنم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها