هواداران تیموریان را تشویق کنند

فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی مزاح کرده !

بازتاب پیروزی‌ ۲ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

سایت فیفا: استقلال به دور بعد صعود کرد

سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال نوشت: استقلال برای دومین سال پیاپی به جمع ۱۶ تیم مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
کد خبر: ۵۵۶۹۲۰
سایت فیفا: استقلال به دور بعد صعود کرد

پایگاه خبری فدراسیون بین‌المللی فوتبال در تحلیلی از بازی‌های شب گذشته لیگ قهرمانان آسیا در مورد پیروزی 3 بر صفر استقلال ایران مقابل الریان قطر نوشت: استقلال با برد 3 بر صفر مقابل الریان حضور خود را در جمع 16تیم راه‌یافته به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا در دومین سال پیاپی مقابل تیم 10 نفره الریان قطعی کرد. حریف قطری اکنون هیچ شانسی برای صعود به مرحله حذفی این جام ندارد.

 

این سایت افزود: کاپیتان فرهاد مجیدی گلزنی را برای استقلال کمی قبل از خاتمه نیمه اول آغاز کرد. سپس هاشم بیک‌زاده در دقیقه 73 شمار گل‌ها را افزایش داد. سپس الریان فابیو سزار مونتونیزه را به علت کارت قرمز از دست داد و آرش برهانی که بازیکن تعویض شده و تازه‌نفس به ترکیب استقلال بود، پیروزی را با زدن گل سوم کامل کرد.

سایت فیفا ادامه داد: استقلال اکنون از 5 بازی 10 امتیاز در گروه چهارم دارد که یک امتیاز از الهلال عربستان و 4 امتیاز از العین بیشتر است.

این پایگاه خبری همچنین در مورد برد 2 بر یک سپاهان مقابل النصر امارات نوشت: تساوی 2 بر 2 الاهلی مقابل الغرافه تمام امیدهای سپاهانی‌ها را برای صعود از گروه سوم از بین برد. هرچند تیم زردپوش اصفهانی 2 بر یک النصر را مغلوب کرد. مقابل حریف اماراتی رادومیر دجالوویچ و محمد غلامی گل زدند در حالیکه یونس امین برای حریف اماراتی گل زد. این برد برای صعود سپاهان از گروهش کافی نبود.

در این گروه الاهلی (13 امتیاز) و الغرافه با 10 امتیاز تیم‌های اول و دوم هستند و جواز صعود به مرحله بعد گرفته‌اند. سپاهان با 6 امتیاز سوم است و النصر بدون امتیاز در رده چهارم جای دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها