چه فوتبال پاک پاک باشد یا ناپاک زیاد فرقی نمی‌کند. رفتن یا نرفتن تیم ملی به جام جهانی هم خیلی مهم نیست. علی کفاشیان همچنان می‌خندد و ابایی ندارد از این‌که با همان خنده‌های همیشگی اش پیش چشم میلیون‌ها بیننده تلویزیونی بگوید: می‌خندم تا لج شما را در بیاورم!
کد خبر: ۵۵۶۸۸۶
رئیس اشتباهی فوتبال

او این جمله را زمانی می‌گوید که سریالی از ناکامی‌های ریز و درشت فدراسیون فوتبال دربرنامه 90 پیش چشمش به نمایش درآمد تا به او فهمانده شود اشتباهی رئیس فوتبال ایران شده است. البته خودش هم قبول دارد. آنجا که می‌گوید اگر به عقب برگردیم دیگر هوس ریاست فدراسیون به سرم نمی‌زند. با این حال کنار هم نمی‌رود. ایستاده تا اگر تیم ملی به جام جهانی رفت بگوید کار من بود و اگر هم نرفت، مثل چهار سال پیش از لیوانی حرف بزند که اختیارش دست بالادستی‌ها بوده!

جالب است که می‌گوید اگر بروم در این فوتبال بلبشو می‌شود. آقای کفاشیان! بلبشو از این بیشتر؟! تیم ملی با بیشترین هزینه ممکن، چنان در مقدماتی جام جهانی نتیجه گرفته که حالا خیلی‌ها بابت سوم شدن آن در گروه پنج تیمی هم نگران هستند. تیم‌‌های باشگاهی مان هم که یکی پس از دیگری در آسیا می‌بازند تا مشخص شود همین کشورهای حوزه خلیج فارس هم در حال سبقت گرفتن از ما هستند. سوای این برد و باخت‌ها که بیشتر باختش نصیب ما می‌شود با ناپاکی‌های این فوتبال چگونه باید کنار آمد؟ بعد از محرز شدن تبانی در لیگ فوتسال، این روزها لیگ دسته اول فوتبال هم در حال نمایان کردن زشتی‌های این رشته هزار تو است. یک تیم به لیگ برتر صعود کرده اما با پرونده‌ای پر از مدارک مربوط به تبانی و تماس‌های مشکوک. هنوز حکمی صادر نشده، اما از صحبت‌های مطرح‌شده می‌توان به آنچه در پستوی این لیگ می‌گذرد پی برد. شایعه تبانی حالا آنقدر فراگیر شده که حتی برخی قهرمانی استقلال را به ناپاکی فوتبال ربط می‌دهند. در این شرایط باید حق را به امیر قلعه‌نویی داد که از فدراسیون کفاشیان قطع امید کند و دست به دامان قوه قضاییه شود. به تیم او هم اتهام تبانی زده‌اند، ادعایی واهی که البته هیچ واکنشی از سوی مدیریت فدراسیون همراه نداشته است. قطعا اگر فدراسیون کفاشیان دچار سوءمدیریت نبود، قلعه‌نویی در مصاحبه دیروز خود از لاریجانی نمی‌خواست که با تشکیل یک دادستانی ورزشی به برخورد با تبانی کارها و آنها که افکار ناپاکی دارند بپردازد.

رضا پورعالی‌/‌ گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها