با پیروزی استقلال برابر الریان، استقلال 10 امتیازی شد و اما برد 2 بر صفر الهلال برابر العین نیز صعود استقلال را به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد.
کد خبر: ۵۵۶۸۵۵
صعود استقلال با 3  گل تماشایی

استقلال با برتری سه بر صفر برابر الریان در یک قدمی صعود به مرحله‌ی بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و الریان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نود دقیقه این نماینده ایران بود که با سه گل پیروز میدان شد.

در نیمه‌ی نخست این دیدار، استقلال بازی به مراتب بهتری را نسبت به مهمانش ارائه داد و فرصت‌های متعددی را بدست آورد و فرهاد مجیدی در آخرین دقیقه نیمه‌ی نخست با یک گل استقلال را پیش انداخت. با آغاز نیمه‌ی دوم استقلال در فاز دفاعی قرار گرفت و با اینحال چند فرصت مناسب را نیز بدست آورد تا آنکه در دقیقه‌ی 74 این دیدار، ارسال یک ضربه‌ی آزاد از سوی جباری در یک رفت و برگشت به هاشم بیک‌زاده رسید تا این بازیکن گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

در دقیقه اول وقت های اضافی، آرش برهانی که به جای مجیدی وارد میدان شده بود در موقعیتی تک به تک گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

از فرصت‌های خوب استقلال در این دیدار می توان به ضربه ایستگاهی نکونام در دقیقه 32 اشاره داشت که با واکنش خوب عمر باری راهی کرنر شد. همچنین ضربه سر خطرناک فرهاد مجیدی روی ارسال خوب خسرو حیدری در دقیقه 37 نیز از موقعیت‌های مناسب استقلال در این دیدار بود. بهترین فرصت الریان را نیز نیمار در دقیقه 76 از دست داد. شوت این بازیکن را رحمتی در واکنشی مناسب در آغوش خود گرفت.

برای استقلال در این دیدار سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، حنیف‌ عمران‌زاده، جی‌لوید ساموئل، جواد نکونام، فرهاد مجیدی ( برهانی 80 )، مجتبی جباری ( کیانوش رحمتی 91)، هاشم بیک‌زاده، پژمان منتظری، ایمان موسوی ( حاتمی 63 ) و علی حمودی به میدان رفتند.

از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا،‌ دو تیم الهلال و العین در عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان 90 دقیقه تیم عربستانی موفق به شکست 2 بر صفر العین امارات شد.

برای الهلال، الدوساری در دقیقه 4 و وسلی لوپز در دقیقه 24 موفق به گلزنی شدند.

با پیروزی الهلال برابر العین، صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد. در این گروه استقلال 10 امتیازی، الهلال 9 امتیازی، العین 6 امتیازی و الریان 4 امتیازی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها