لیگ قهرمانان آسیا

تلخ ترین برد سپاهان

تیم فوتبال سپاهان با وجود پیروزی مقابل النصر امارات در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، به دلیل تساوی الغرافه قطر برابر الاهلی عربستان، وداع زودهنگامی با این رقابت ها داشت.
کد خبر: ۵۵۶۸۵۱
تلخ ترین برد سپاهان

در ادامه دیدارهای هفته پنجم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و النصر امارات از ساعت 20:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف هم رفته‌اند که این بازی در نهایت با برتری 2 به یک سپاهان به پایان رسید. دالوویچ (29) و محمد غلامی (80 ) برای سپاهان و حسن محمد (71) برای النصر در این بازی گل زدند.

النصر بازی را در نیمه اول بهتر از سپاهان آغاز کرد و حتی موفق شد دروازه نماینده ایران را باز کند که این گل مردود اعلام شد. با این حال سپاهان رفته رفته کنترل بازی را در دست گرفت. شاگردان کرانچار می‌توانستند در دقیقه 22 روی حرکت محمدرضا خلعتبری به گل اول مسابقه برسند که این موقعیت خوب از دست رفت. فشار حملات سپاهان در دقیقه 29 به ثمر نشست و "دالوویچ" موفق شد روی اشتباه دروازه بان النصر در گرفتن توپ، سپاهان را به گل اول برساند.

در نیمه دوم تیم النصر روی فضای پشت مدافعان سپاهان با برنامه ظاهر شد و بازیکنان این تیم موفق شدند بارها خط دفاع نماینده ایران را جا بگذارند. نتیجه این برنامه‌ها باز شدن دروازه سپاهان در دقیقه 71 توسط حسن محمد بود. البته نتیجه تساوی چندان دوامی نداشت زیرا محمد غلامی بازیکن تازه وارد سپاهان موفق شد روی ضربه سر در دقیقه 80 گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.

با این پیروزی تیم سپاهان به خاطر تساوی الغرافه قطر و الاهلی عربستان در دیگر بازی این گروه از مسابقات لیگ قهرمانان حذف شد. در این گروه الاهلی عربستان 13 امتیازی شد و به همراه الغرافه قطر 10 امتیازی صعود خود را به مرحله بعدی، قطعی کردند. سپاهان با 6 امتیاز و النصر بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.

شهاب گردان دروازه بان اصلی سپاهان در این مسابقه حضور نداشت و محمد باقر صادقی به جای او درون دروازه قرار داشت. همچنین "اریکسون" سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلستان در ورزشگاه حاضر بود و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها