والیبال باشگاههای آسیا

عطایی از بازی کاله راضی نیست

مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا - تهران؛

جریمه 3 هزار دلاری والیبال چین

تیم "لیا انینگ" چین به خاطر نداشتن داور همراه در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا و طبق قوانین مربوط به این مسابقات از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا جریمه می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۲۸۱
جریمه 3 هزار دلاری والیبال چین

طبق قوانین مربوط به مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا هر یک از کشورهای شرکت کننده موظف به معرفی یک داور هستند تا همراه با تیم باشگاهی‌شان در محل مسابقات حاضر شود اما والیبال چین که با تیم لیا انینگ در این دوره از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کرده، از همراه داشتن داور امتناع کرده است و به همین دلیل از سوی کنفدراسیون آسیا جریمه شد.
امیدوار حاتمی، رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال و عضو کمیته داوران رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا که در تهران جریان دارد، ضمن تائید این مطلب گفت: طبق قانون چین به خاطر همراه نداشتن داور 3 هزار دلار جریمه می‌شود و باید آن را به AVC پرداخت کند.
وی تاکید کرد که دیگر کشورهای شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا و حتی مالدیو که گفته می‌شود داور همراه ندارد، با یک داور به تهران سفر کرده‌اند. ضمن اینکه اردن هم با وجود نداشتن نماینده باشگاهی، یک داور در فهرست داوران این دوره از مسابقات دارد.
در مجموع سیزده داور قضاوت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در تهران را بر عهده دارند. از این تعداد 9 داور بین‌المللی و 4 داور کاندیدای بین‌المللی هستند که یکی از آنها ایرانی است.
بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از یکشنبه در تهران آغاز شده و تا 9 اردیبهشت‎ماه ادامه خواهد داشت. قهرمان این مسابقات سهمیه پیکارهای جهانی را کسب می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها