کشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند

پرویز هادی ، صیاد اولین طلا

پرویزهادی آزادکار 120 کیلوگرم کشورمان نخستین مدال طلای کاروان کشتی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در هند را با شکست مقتدرانه حریف مغولی بدست آورد.
کد خبر: ۵۵۶۰۷۷
پرویز هادی ، صیاد اولین طلا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پرویز هادی در کشتی فینال مقابل، جارگال سیخان از مغولستان دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی گوانگجو، توانست با نتیجه 2 بر صفرو 3 بر صفر به پیروزی دست یابد و مدال طلای رقابتهای قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان آسیا در هند را برگردن بیاویزد.

وی امروز با شکست دادن حریفانی از قرقیزستان، تاجیکستان و کره جنوبی راهی دیدار فینال شده بود. در این وزن کشتی گیران هند و قرقیزستان نیز به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

آزادکاران کشورمان درچهار وزن باقی مانده 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم روز دوشنبه به میدان می روند که محمد یوسفی، عزت اله اکبری، احسان امینی و حامدتاتاری نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.

 

وزن کشی اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم انجام شد

 

وزن کشی اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا عصر امروز (یکشنبه) برگزار شد.

در وزن 96 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، حامد تاتاری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تاکاشی یاماگوچی از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار کشتی گیران ازبکستان و کره جنوبی مصاف می‌دهد.

 

در وزن 84 کیلوگرم احسان امینی در دور نخست به مصاف جامبولات ماکزاموف از قزاقستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران مغولستان و چین مبارزه خواهد کرد در این وزن 14 نفر حضور دارند.در وزن 74 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند عزت‌اله اکبری در دور نخست با دیدار بایراموف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران قزاقستان و هند مبارزه خواهد کرد.

 

همچنین در وزن 66 کیلوگرم محمد یوسفی در دور نخست با اماندیک باکیف از قزاقستان پیکار می‌کند و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران ژاپن و مغولستان می‌رود. در این وزن 14 کشتی گیر حضور دارند.

 

رقابت‌های این اوزان از ساعت13 فردا دوشنبه به وقت تهران در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها