پایان نیمکت نشینی لژیونر ایرانی در بلژیک؛

صعود استاندارد لیژ در شب گلزنی قوچان نژاد

منابع نزدیک به تیم استاندارد لیژ احتمال می‌‌دهند رضا قوچان‌نژاد به علت حضور چندین رقیب در خط حمله از ترکیب اصلی تیم بلژیکی دور شده است.
کد خبر: ۵۵۵۹۲۵
گزارش منفی سایت ورزش بلژیک از بازیکن مورد علاقه کروش


شب گذشته در رقابت‌های هفته پنجم مرحله «پلی‌آف قهرمانی»‌لیگ بلژیک (ژوپیلرق‌) استاندارد 4 بر یک مغلوب لوکرن شد. این شکست سنگین خارج از خانه برای لیژی‌ها در حالی به دست آمد که ستاره ملی‌پوش و گلزن ایرانی در ترکیب اصلی حضور نداشت. نام وی حتی در بین بازیکنان ذخیره نیز نبود.
عدم حضور این بازیکن که در ایام نقل و انتقالات میان فصل در ماه ژانویه (پنجره زمستانی) از تیم سن‌ترویدن به استاندارد ملحق شد،‌ شائبه مصدومیت وی را به وجود آورد.
البته در گزارشی که سایت ورزش بلژیک منتشر کرد، عنوان شد مهاجم مورد اقبال و توجه کارلوس کروش در تیم ملی ایران، این روزها چندان که باید و شاید، مورد نظر ردنیچ، سرمربی استاندارد نیست. به همین دلیل مسئول فنی لیژی‌ها از مهاجمین دیگری در خط حمله استفاده می‌کند.
براساس این تحلیل قوچان‌نژاد که با رویای پیشرفت و ترقی راهی استاندارد شد، چندین رقیب همچون ناگای، توکودین، باتشوی، فیلیپ، اونو و ازکیل در تیم دارد که ردنیچ در بازی‌ها بیشتر از آنها در ترکیب استفاده می کند.
در این گزارش کوتاه ذکر شده به خاطر استفاده بیشتر از دیگر مهاجمین، گلزن ایرانی که دارای قابلیت‌های فنی خوبی است، بتدریج از ترکیب اصلی تیم دور شده است.
براساس آمار موجود قوچان نژاد از بدو حضور در تیم حاضر در لیگ بلژیک، در 7 مسابقه و به عبارتی دقیق‌تر 313 دقیقه برای استانداردی‌ها به میدان رفته است. از این تعداد حضور تنها در 3 بازی از ابتدا در ترکیب اصلی بوده و در 4 بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی و تازه‌نفس به میدان رفته که گلی برای تیمش به ثمر نرسانده و تنها یک پاس گل داده است. در حالیکه رقبایی همچون ازکیل و باتشوی به ترتیب 15 و 9 گل برای استاندارد گل زده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها