کشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند

پرویز هادی ، صیاد اولین طلا

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: ورزش اول در تمام دنیا فوتبال است، با توجه به تعداد بیشمار طرفداران فوتبال، این رشته ورزش اول کشورمان است اما خیلی ها ورزش اصلی کشورمان را کشتی می دانند.
کد خبر: ۵۵۵۸۹۷
دایی: عجین شدن فوتبال با مسائل غیرورزشی ناراحتم می کند


علی دایی گفت: فوتبال می تواند شادابی و نشاط خاصی به جامعه ی ما بدهد اما متاسفانه شرایطی را ایجاد می کنند که من فوتبالی در خصوص رشته های دیگر نظر بدهم و در جامعه بحث دستمزدهای فوتبالیست هایرا مطرح می کنند.
علی دایی در خصوص عشق و علاقه خود به فوتبال گفت: خدا را شکر می کنم در رشته ای فعالیت می کنم که به آن عشق می ورزم من فعلا قصد ندارم مستطیل سبز را رها کنم، اما زمانی که می بینم فوتبال با مسائل غیر ورزشی عجین شده است ناراحت می شوم، امیدوارم وضعیت فوتبال کمی بهتر شود. من در کار خودم جدی هستم و حد وظایف خودم را می دانم.
دایی در خصوص  بازیکنان خارجی در لیگ برتر گفت: ما نباید بازیکنانی را جذب فوتبال کنیم که منفعتی برای فوتبال کشورمان ندارد، وقتی یک بازیکن خارجی 5 دقیقه هم برای تیمش بازی نمی کند پس چرا اصرار می کنیم بازیکن خارجی جذب کنیم.
وی در خصوص حضور مربیان خارجی در فوتبال کشورمان گفت: نقش مربیان خارجی در فوتبالمان می تواند خیلی مهم باشد، در حال حاضر مربیان خارجی خوبی مثل کرانچار داریم، اینطور مربی ها می توانند کمک زیادی به فوتبال  کشورمان کنند.
دایی در خصوص کارلوس کروش به باشگاه خبرنگاران گفت:در شرایط فعلی فوتبال کشورمان درباره ی این مسائل صحبت نمی کنم، ما همه باید به کارلوس کروش کمک کنیم تا تیم را به جام جهانی ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها