سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا که تا اینجا آمده‌ایم، اجازه نمی‌دهیم جام را از تهران بیرون ببرند.
کد خبر: ۵۵۵۸۹۳
گل محمدی: اجازه نمی دهیم جام از تهران خارج شود


یحیی گل‌محمدی در حاشیه مراسم شب گذشته تجلیل از چهره‌های ماندگار پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع پیشکسوتان پرسپولیس هستم، فقط از این پیشکسوتان یک یا دو نفر هستند که با من کمی مشکل دارند، بقیه آنها از من حمایت کردند و جا دارد صمیمانه‌ترین تشکر‌ها را از آنها داشته باشم.
وی افزود: ما بازی بسیار سختی را مقابل سپاهان در تهران داریم و از اصفهانی‌ها شناخت کافی هم داریم، مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم جام را از تهران بیرون ببرند. تا اینجا که آمده‌ایم، از این به بعد هم با یکدلی و تلاش به هدف‌مان می‌رسیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده در پرسپولیس خواهید ماند یا خیر، گفت: هنوز چیزی معلوم نیست، همه چیز به آینده و تصمیم رویانیان بستگی دارد. اگر خدا خواست ماندم باز هم برای پرسپولیس تمام تلاشم را خواهم کرد و اگر قسمت نشد برای تیمم دعا می‌کنم. البته می‌دانم رویانیان همیشه به من لطف دارد و اعلام کرده که من در پرسپولیس ماندگارم. جا دارد از حمایت ایشان صمیمانه‌ترین تشکر را داشته باشم.
گل‌محمدی در پایان درباره هواداران نیز گفت: اگر تا به اینجا رسیده‌ایم، هواداران به ما کمک کرده‌اند و حالا هم اجازه نمی‌دهیم که دل آنها شکسته شود. بچه‌ها تلاش خود را انجام خواهند داد تا ان‌شاءالله در ابتدای سال 92 سربلند باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها