گلایه دستیار مایلی‌کهن از تصمیم‌های "سیاسی" فدراسیون فوتبال

فریادشیران: ذوب‎آهن سقوط کند، لیگ 18 تیمی می‎ماند

سرمربی تیم فوتبال گهر گفت:من مربی هستم که افتخارات زیادی را با پرسپولیس در فوتبال ایران دارم اما شاید چون پارتی نداشتم تا الان سرمربی این تیم نشدم.
کد خبر: ۵۵۵۸۹۱
مایلی‌کهن: چون پارتی نداشتم سرمربی پرسپولیس نشدم


محمد مایلی‌کهن در حاشیه مراسم تقدیر از چهره‌های ماندگار در برج میلاد اظهار داشت: خدا را شکر من مربی هستم که افتخارات زیادی را با پرسپولیس در فوتبال ایران دارم اما شاید چون پارتی نداشتم شاید سرمربی به همین دلیل تا الان نشدم. در کل جا دارد از آقای رویانیان و تمام افرادی که زحمت کشیدند تا مجموعه پرسپولیس دور هم باشند تشکر ویژه‌ای بکنم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشم.
وی  در خصوص پیشنهادش درباره تعداد تیم‌های لیگ برتر نیز گفت: ما باید به دنبال تصمیمی باشیم که به نفع فوتبال ایران باشد. اگر با 18 تیمی شدن ما می‌توانیم ناکامی‌هایمان را جبران کنیم خوب است و اگر 16 تیمی می‌تواند با آن هم موافق هستم. ممکن است لیگ با تعداد تیم‌های کم و حتی 4 یا 5 تیم برگزار شود اما کیفیت لازم را دارد.

وی افزود: باید فراموش نکنیم که قرار بود هر 31 استان ما یک تیم لیگ برتری داشته باشد. اما الان می‌گوییم 16 یا 18 تیمی زیاد است. چون همه حرف کی‌روش و اعتقادهای او را قبول می‌کنند. به نظر من ایشان اصلا حق ندارد درباره لیگ صحبت کند. چون مربی تیم ملی است.

مایلی کهن ادامه داد: ما باید قبول کنیم سرمربی تیم ما اهل موزامبیک است نه اهل پرتغال. علیرغم اینکه احترام خاصی به مردم این کشور قائلم اما باید قبول کنیم موزامبیک جایی در فوتبال ندارد. اما حالا این آقا آمده در لیگ ما هر تصمیمی که دوست دارد می‌گیرد. من این سوال را می‌‌کنم آیا ایشان در لیگ موزامبیک هم این طور تصمیم می‌گیرد.

وی یادآور شد: حالا اگر تیم ملی ما در بازی‌های خود موفق بود می‌توانستیم این دخالت‌ها را تحمل کنیم. اما حالا تیم ملی ما هم در شرایطی قرار گرفته که واقعا صعودش سخت است اما به دنبال این هستیم تا جام حذفی را برای فصل آینده حذف کنیم.

مایلی کهن تصریح کرد: به نظر من تصمیمات و نظرات کی‌روش ما را به عقب می‌برد. چون امسال در کیفیت لیگ برتر این مسائل را دیدیم. تعطیلی بازی‌ها بر خلاف همه جای دنیا زیاد بود. همه جا دو سه روز به خاطر تیم ملی بازی‌هایشان را تعطیل می‌کنند. این جواب همه سوال‌های بی‌جواب است و باید دنبال این نباشیم که چرا تعطیلی ما به لیگ ما ضربه زده است. ما برای هر بازی 5 هفته لیگ را تعطیل می‌کنیم و همه اینها هم تصمیم آقای کی‌روش است.
وی خاطر نشان کرد: نخبه‌های لیگ را نادیده گرفتیم و بعد می‌گوییم چرا پدیده نداریم؟جهانبخش، افشین، مسلمان، جماعتی، امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که آنها را نمی‌بینیم. خیلی‌ها معتقدند در سال 96 تا 98 بهترین تیم ملی تاریخ ایران را دیده‌ایم اما الان چون پتانسیل‌ها را نمی بینیم قطعا نمی‌توانیم از آن موقع بهتر باشیم. البته من مشکلی با بازیکنانی دو رگه مثل دژاگه که حرفه‌ای و خوب است ندارم اما می‌گویم نظری که به تیم ملی دعوت شد و فقط یک بازی روی نیمکت نشست و همچنین داوری و آتشکده و حتی همین قوچان‌نژاد که یک بازیکن معمولی است آیا می‌تواند به تیم ملی ما کمک کنند؟
وی خاظر نشان کرد: ما باید خودمان مشکلاتی را که برای خودمان درست می‌کنیم برطرف کنیم. متاسفانه در فوتبال همه به دنبال جنگ و جدال هستیم نه به دنبال صلح. با یک باخت همه به دنبال انتقادیم. اما به دنبال این نیستیم تا با تصمیم‌های درست کاری کنیم که برخی‌ها با تصمیم‌های اشتباهشان به فوتبال ما ضربه نزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها