مهاجم اسپانیایی چلسی به لالیگا برمی گردد؛

رقابت قهرمانان لالیگا و جام حذفی برای جذب تورس

سایت جام جم/ منبع : تری بال فوتبال این روزها در فوتبال انگلستان همه تیم ها ستاره های یکدیگر را برای فصل آینده می خواهند.
کد خبر: ۵۵۵۶۶۱
آغوش باز هواداران لیورپول برای بنیتس و تورس


به گزارش سایت جام جم؛ وستهام مهاجم لیورپول را می خواهد، لیورپول مدافع اورتون را می خواهد ، اورتون مهاجم ساندرلند را می خواهد ، ساندرلند هافبک فولام را می خواهد و به این ترتیب همه به دنبال بازیکنان یکدیگرهستند. در این میان باز هم همه نگاه ها به چلسی معطوف است. آیا مورینیو می رود؟ آیا اختلافات تری و لمپارد با بنیتس رفع می شود؟ در ادامه بخشی از اتفاقات مهم امروز فوتبال جزیره را مرور می کنیم.
بازگشت بنیتس – تورس به لیورپول
در حالی که سرمربی و مهاجم کنونی تیم چلسی باب مذاکرات را با تیم لیورپول باز کرده اند کانون هواداران لیورپول با در دست گرفتن پلاکاردهایی در جریان بازی های لیورپول بازگشت این دو را به این تیم بندری تبریک گفته اند. در حالی که هواداران این تیم تمایل زیادی دارند تا زوج محبوبشان به لیورپول برگردد دروازه بان کنونی این تیم  نیز حضور بنیتس را در آنفیلد هیجان انگیز توصیف کرد. مذاکره لیورپول با تورس جدی است اما بنیتس که علاقه ای به جدایی از چلسی ندارد حاضر به مذاکره نیست.
انتقاد تلویحی لمپارد
فرانک لمپارد با انتقاد تلویحی از سرمربی تیمش یعنی بنیتس عنوان داشت شرط موفقیت چلسی در اروپا و انگلیس بهره گیری از یک مربی دائمی است نه کسی که نهایت فقط دو سال در این باشگاه حضور دارد. لمپارد به سان گفت : برای بنیتس احترام زیادی قائلم اما تجربه نشان داده است چلسی با مربیان موقتی به هیچ  جا نمی رسد. از زمانی که این مربی به چلسی آمد مشخص بود خیلی سریع از جمع ما جدا می شود و اکنون نیز این اتفاق در حال افتادن است. فکر می  کنم با مورینیو بتوانیم موقعیت ثابت و مستحکم تری در فوتبال اروپا داشته باشیم.
گواردیولا، گرت بیل را می خواهد
سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ اظهار  داشت قصد دارد به هر شکل ممکن هافبک ولزی تیم تاتنهام را با خود به بایرن مونیخ ببرد. گرت بیل 23 ساله که هم اکنون مورد توجه رئال مادرید هم قرار دارد بیش از 20 میلیون یورو قیمت دارد، مبلغی که به نظر می آید برای بایرن مونیخ سنگین است. گواردیولا زمانی هم که در بارسلونا مربی گری می کرد به دنبال جذب این هافبک ولزی بود.
وستهام به دنبال مهاجم لیورپول
وستهام مذاکرات خود برای جذب مهاجم تیم لیورپول یعنی اندی کارول را آغاز کرده است. سان گزارش داد از آنجایی که قیمت کارول بسیار بالاست و حدود 17 میلیون پوند قیمت دارد وستهام یونایتد قصد دارد این مهاجم را به صورت قرضی در اختیار بگیرد. کارول در حال حاضر 80 هزار پوند دستمزد هفتگی دریافت می کند  و در صورتی که وستهام بتواند این مبلغ را به صورت هفتگی به او بپردازد از لیورپول جدا می شود. در حالی که وستهام قصد دارد این مهاجم را به صورت قرضی در اختیار بگیرد ، اورتون نیز این بازیکن را مد نظر دارد.
شینجی بهتر از رونی
سر آلکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد با تمجید از شینجی کاگاوا هافبک تهاجمی و ژاپنی تیمش اعلام داشت که این بازیکن در شرایط کنونی بهتر از وین رونی است. فرگوسن به دیلی میل گفت: رونی همیشه یکی از بهترین های منچستر یونایتد بوده اما در شرایط کنونی نمی توان انکار کرد که کاگاوا از او بهتر است. اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنم قطعا کاگاوا خواهد بود البته فقط در این زمان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها