حاشیه‌ بازی‌ دوستانه پرسپولیس و پیکان

کریمی: پرسپولیس هم مگر در زمین کچل تمرین می‌کند؟!

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی امروز در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفت که فیروز کریمی این بار در ورزشگاه درفشی‌فر به شیرین‌کاری پرداخت.
کد خبر: ۵۵۵۶۵۵
کریمی: پرسپولیس هم مگر در زمین کچل تمرین می‌کند؟!


تیم پرسپولیس با تصمیم کادر فنی از ساعت 17 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:
*بازیکنان تیم پیکان ساعت 15:30 به ورزشگاه درفشی‌فر رسیدند و پس از حدود 40 دقیقه معطلی مقابل ورزشگاه به داخل آمدند اما در شرایطی که ورزشگاه درفشی‌فر جای چندانی برای پارک ماشین ندارد اسماعیل اردلان مربی پیکانی‌ها قصد داشت تا خودروی خود را داخل ورزشگاه بیاورد که با ممانعت ماموران نیروی انتظامی مواجه شد. سپس این مربی با لفظی بسیار بد و زننده برخورد ناشایستی با ماموران ورزشگاه درفشی‌فر داشت. همچنین ایمان مبعلی نیز که قصد ورود به ورزشگاه را داشت با ممانعت ماموران حراست مواجه شد که او نیز اعتراض هایی به این تصمیم داشت. مبعلی امروز با دست گچ گرفته شده در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد.

* فیروز کریمی ساعت 16 امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد. وی ابتدا مقابل در ورزشگاه برای هواداران پرسپولیس که او را تشویق کردند شروع به گفتن لطیفه و نوشتن آن بر روی کاغذ کرد. کریمی وقتی که وارد چمن درفشی‌فر هم شد فریاد زد پرسپولیس هم مگر در زمین کچل تمرین می‌کند؟

*مهرداد پولادی با تصمیم گل‌محمدی در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

*بنگر، حسینی، ماهینی، حقیقی، اختصاصی ابتدا دور زمین دویدند و سپس زیرنظر بدنساز تیم، تمرینات هوازی خود را انجام دادند.

*نکته جالب در تمرین امروز این بود که همه به دنبال آخرین وضعیت مصدومیت حسینی بودند و این موضوع این بازیکن را کلافه کرده بود.

*حفظ نظم بازی امروز بر عهده ماموران نیروی انتظامی بود.

*خانلری پزشک تیم ملی که گفته می‌شود با پیکانی‌ها کار می‌کند در بازی دوستانه امروز هم وضعیت ملی‌پوشان پرسپولیس را امروز باز هم بررسی کرد.

*علی کریمی ابتدا تمرینات خود را در سالن دنبال کرد و سپس دور زمین شروع به دویدن کرد.

*ترکیب پرسپولیس در نیمه اول نیلسون، نور‌محمدی، کلاه‌کج، پروویچ، فشنگچی، رضایی، نقی‌زاده، بلاتکو، خانزاده، نوری و قاضی است.

*مهدوی بازیکن سابق استقلال تماشاگر این بازی است.

*نیمکت‌نشینی کریم انصاری‌فرد نیز در بازی امروز قابل توجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها