پیشنهاد قرار داد 5 ساله توپچی های لندن به مهاجم من یونایتد؛

رونی گران ترین بازیکن تاریخ آرسنال می شود

اخبار لیگ برتر انگلیس؛

توصیه های مکرر در فوتبال جزیره!

در لیگ برتر فوتبال انگلستان مهم ترین خبر به کادر فنی فصل آینده انگلیس و انتقال احتمالی وین رونی به پاری سن ژرمن مربوط می شود. در میان این اخبار توصیه های اهالی فوتبال جزیره به یکدیگر در این هفته به اوج خود رسید
کد خبر: ۵۵۵۲۷۲
توصیه های مکرر در فوتبال جزیره!


منبع : تری بال فوتبال

سایت جام جم - در لیگ برتر فوتبال انگلستان مهم ترین خبر به کادر فنی فصل آینده انگلیس و انتقال احتمالی وین رونی به پاری سن ژرمن مربوط می شود. در میان این اخبار توصیه های اهالی فوتبال جزیره به یکدیگر در این هفته به اوج خود رسید، برای مثال شیرر به رونی توصیه کرد به پست اصلی خود برگردد، بنیتس به کاپیتان تیمش توصیه کرد مواظب باشد آرام آرام به بازیکن خشنی تبدیل نشود،  مانچینی سرمربی تیم منچستر سیتی هم به بازیکن تیمش کارلوس توس توصیه کرد که برای آینده فوتبالش هم که شده کمی ثبات در کار خود داشته باشد. در این میان نباید توصیه ونگر به روسای آرسنال را از یاد برد، او به سران آرسنال توصیه کرده به اندازه کافی برای خریدهای تابستانی بودجه کنار بگذارند.
انگیزه ای برای انتقام نیست
    امانوئل آدبایور که فصل گذشته علیرغم تمایلش از منچستر سیتی جدا شد اعلام کرد در بازی این هفته تیمش تاتنهام مقابل من سیتی انگیزه ای برای انتقام ندارد. آدبایور به این دلیل از منچستر سیتی جدا شد که جایی در برنامه های مانچینی نداشت . او اظهار داشت: انتقام از منچستر سیتی اصلا معنایی ندارد. اصلا مگر من در مقابل تیم سابقم چه کاری می توانم انجام بدهم؟ اگر گل بزنم و یا خیلی خوب بازی کنم به این معنا است که برای تیم خودم تلاش کرده ام نه برای اینکه از من سیتی انتقام بگیرم.  من هنوز از جدایی از این تیم ناراحت هستم اما نباید فراموش کردند که خود آنها من را گران خریدند و ارزان فروختند بنابراین فقط خودشان ضرر کردند.
تری جایی نمی رود
   کاپیتان تیم چلسی جدایی خود را از جمع آبی پوشان لندنی تکذیب کرد. او اعلام کرده که قصد جدایی از چلسی را ندارد و هیچ نمی  رود. تنها یک سال دیگر از قرارداد تری باقی مانده است و به همین دلیل اخبار متعددی از جدایی او از تیم لندنی به گوش می رسد. او گفت: امیدوارم برای سال های طولانی در این تیم باقی بمانم.
هر هفته 3 بر صفر در کار نیست!
   پائولو دی کانیو سرمربی تیم ساندرلند پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل نیوکاسل گفت که هر هفته قرار نیست که تیمش سه بر صفر ببرد. او اظهار داشت: نباید فراموش کنیم  که ما بارسلونا نیستیم ، ساندرلندیم! هواداران می توانند توقع داشته باشند که ما بازی بعدی مان را یک بر صفر ببریم اما سه بر صفر نه ! به نظر من بردهای اینچنینی برای یک تیم می تواند مثل سم باشد چون همه را گمراه می کند.
پلگرینی به چلسی نمی آید
   سرمربی تیم مالاگا با اینکه قصد جدایی از تیمش را دارد اما اعلام کرده به چلسی نمی رود. سان گزارش داد او در کنار مورینیو یکی از گزینه های مربی گری در چلسی برای فصل آینده است اما این مربی 57 ساله اعلام کرد که فصل آینده باز هم در لالیگا مربی گری می کند ولی نه در مالاگا. یک سال از قرارداد این مربی شیلیایی با تیم مالاگا باقی مانده است اما به دلیل بحران های مالی مالاگا پلگرینی قصد جدایی از این تیم را دارد.
توصیه شیرر به رونی
   اسطوره تیم نیوکاسل به وین رونی توصیه کرد که به پست اصلی خود برگردد در غیر اینصورت باز هم افت خواهد کرد. رونی مدت هاست از نقش یک مهاجم پیشتاز خارج شده و تمایل زیادی برای بازی کردن در عقب زمین دارد. آلن شیرر به رونی توصیه کرد سعی کند به پست اصلی خود برگردد و نقش گذشته خود را داشته باشد. شیرر به سان گفت:  رونی هنگامی که به عنوان یک مدافع در زمین ظاهر می شود نمی تواند بهترین بازیکن باشد. این تغییر پست باعث شد رونی در این فصل ثبات چندانی نداشته باشد و نتواند همان رونی همیشگی باشد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها