هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه‌نویی از خیلی‌ها که ادعا می‌کنند مردتر است.
کد خبر: ۵۵۵۲۲۹
جمشیدیان:قلعه‌نویی از خیلی‌ها مردتر است


احمد جمشیدیان در مورد شایعاتی که پیرامون وی به دلیل بازی نکردن مقابل استقلال برای وی ساخته شده اظهار داشت: تعجب می کنم که چنین شایعاتی می سازند. چطور می شود برای بازیکنی مثل من که در نیم فصل دوم در مجموع فقط ۴۵ دقیقه برای سپاهان بازی کردم چنین شایعاتی ساخته شود؟
وی افزود: نزدیک به یک سال است که من با امیر قلعه نویی صحبت نکرده ام. آخرین باری که با او حرف زدم وقتی بود که تحت عمل جراحی قرار گرفته بودم و امیر قلعه نویی برخلاف برخی که ادعا می کنند به من زنگ زد و احوالم را پرسید. اتفاقا آنهایی که ادعای خوبی می کنند بدانند که قلعه نویی از خیلی ها مردتر است. او درست بعد از اینکه با تیم تراکتورسازی از اردوی ترکیه بازگشت به من زنگ زد تا جویای حالم شود.
جمشیدیان ادامه داد: من دو روز قبل از بازی با استقلال با امین جهان عالیان زانو به زانو شدم. شانس بازی من مقابل استقلال یک به ده هزار بود. واقعیت امر هم این است که برای این بازی پس از مصدومیتم در اولویت کادرفنی نبودم هر چند که روز بازی توانستم تمرین کنم اما همراه تیم به تهران نیامده بودم.

این بازیکن تاکید کرد: این شایعاتی که درست شده است برای این است که برای من و قلعه نویی حاشیه درست کنند. چند سال است که برای ما این حرف ها را در می آورند ولی یک نفر هم نتوانسته آن را ثابت کند.

این بازیکن به فارس گفت: اصلا مگر کسی می تواند پیش بینی کند برای فصل آینده چه مربیان و بازیکنانی در کدام تیم ها خواهند بود؟ اگر توانستید نام ۳ مربی را بگویید که به طور قطع فصل آینده در تیم خود باقی می مانند هر چه خواستید بگویید. هیچ چیز فوتبال ایران قابل پیش بینی نیست. چه تضمینی هست که قلعه نویی فصل بعد در استقلال باشد که چنین شایعاتی را می سازند؟ در فوتبالی که برای همزمانی دو هفته پایانی دعواست بعید نیست که از این شایعه ها بسازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها