حاشیه‌های نشست کروش و مسئولان فدراسیون

کفاشیان با 2 ساعت تاخیر آمد

کفاشیان:توانایی های خودم را نشان داده ام

قول ملی پوشان در نبودن دژاگه!

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مصدومیت اشکان دژاگه، گفت: بازیکنان تیم ملی قول داده‌اند در بازی‌های پیش رو به نحوی عمل کنند که جای خالی دژاگه نیز احساس نشود.
کد خبر: ۵۵۵۱۹۶
قول ملی پوشان در نبودن دژاگه!


علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان دیر نشده است؟ اظهار داشت: از میرشاد ماجدی خواسته‌ام با مشورت گرفتن از علی‌دوستی هر چه زودتر سرمربی تیم ملی جوانان را مشخص کند.
وی در خصوص جلسه با کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد:کی‎روش برنامه سه ماه خود را به ما ارائه داده است و ما هم نظرات خود را به او اعلام کرده‌ایم. امیدوارم که بزودی به جمع‌بندی مناسبی در این مورد برسیم .
"گفته می‌شود شما خسته شده‌اید و دیگر علاقه‎ای به کار در فدراسیون فوتبال ندارید؟" رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش گفت: آثاری از خستگی در خود نمی‌بینم اما بارها گفته‌ام که جامعه فوتبال ایران با بنده عهدی نبسته است که بخواهم مادام در فدراسیون بمانم.

"پنج سال است که در فدراسیون فوتبال حضور دارم و طی این مدت توانایی‌های خود را نشان داده‌ام." کفاشیان با بیان این جمله اظهار داشت: اگر جامعه فوتبال معتقد است فرد دیگری می‌تواند به فوتبال کمک کند، از این تصمیم استقبال می‌کنم.
وی در خصوص مصدومیت اشکان دژاگه، به مهر گفت: هرچند به عقیده کارشناسان اشکان دژاگه بازیکن تاثیرگذاری است و در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران عملکردی مثبت داشته اما بازیکنان تیم ملی قول داده‌اند در بازی‌های پیش رو به نحوی عمل کنند که جای خالی او نیز احساس نشود.
کفاشیان با بیان اینکه فوتبال حوادث خاص خود را دارد؛ ادامه داد: در بازی مقابل لبنان چند بازیکن اصلی خود را نداشتیم و در شرایطی که همه فکر می‌کردند به راحتی پیروز شویم، نتیجه را به حریف واگذار کردیم. البته علاقه‌مندان فوتبال هنوز پیروزی تاریخی ایران مقابل استرالیا در سال 1998 فراموش نکرده‌اند و ما امیدواریم به مانند همان سال با پیروزی در بازی های بعدی به جام جهانی صعود کنیم.
وی در خصوص زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: ابتدا باید دید که نظر مسئولان IOC در خصوص اساسنامه اصلاح شده ایران چیست و اینکه آیا آن را تایید می‌کنند یا خیر. پس از تایید اساسنامه، مجمع کمیته باید تشکیل شود تا اساسنامه در داخل کشورمان نیز به تصویب برسد. بعد از آن زمان انتخابات مشخص خواهد شد.

"اگر انتخابات کمیته ملی المپیک پس از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود باعث همسویی کمیته ملی و وزارت ورزش و جوانان خواهد شد که به نظر می‌رسد این به سود ورزش باشد." وی در خصوص این موضوع، خاطرنشان کرد: به نظر من انتخابات کمیته ملی المپیک هر چه زودتر باید برگزار شود بهتر است. اطمینان دارم دولت بعدی همکاری‌های لازم را با این بخش خواهد داشت و بودجه مورد نیاز را در اختیار کمیته قرار می‌دهد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها