اتمام تصویر چهره مسی و رونالدو در آینده‌ای نزدیک

نقاش کاشانی تصویر فرهاد مجیدی را به مزایده گذاشت

مهدی رعیتی هنرمند نقاش کاشانی، از برگزاری مزایده بین‌المللی تصویر طراحی شده فرهاد مجیدی پس از عدم تمایل این بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران برای به همراه بردن آن خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۹
نقاش کاشانی تصویر فرهاد مجیدی را به مزایده گذاشت



مهدی رعیتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان در مورد ابعاد ویژگی‌های این اثر اظهار داشت: این تابلو به ابعاد 185 در 185 سانتی‌متر با تکنیک رنگ روغن در مدت سه ماه با مجموع 700 ساعت کار روزانه تهیه شده است.

وی با اشاره به نحوه اهدای این اثر به فرهاد مجیدی و عدم تحویل آن از سوی کاپیتان تیم فوتبال استقلال ابراز داشت: با وجود آن که پس از حضور در تمرین استقلال و استقبال هواداران از این اثر، فرهاد مجیدی با حضور در کنار این نقاشی نسبت به امضا کردن آن اقدام کرد اما از تحویل گرفتن این هدیه به دلایل نامعلومی خودداری کرد.

این هنرمند کاشانی تصریح کرد: پیش‌تر نیز با حضور در کنار هنرمندان و بازیگرانی چون علی دایی، علی کریمی و محمد علی کشاورز با استقبال گرم آنها روبرو شده‌ و تا کنون انتظار و چشم‌داشت خاصی هم نداشته‌ام و تنها هدفم تقدیر از فعالیت‌های هنری و ورزشی این افراد برجسته و مشهور بوده است.

وی همچنین مبلغ پایه مزایده این اثر را 3 هزار دلار ذکر کرد و افزود: در آینده نزدیک نیز کار کشیدن تصویر چهره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به اتمام می‌رسد که با انجام یک برنامه‌ریزی با حضور در کنار دو بازیکن مطرح جهانی این آثار را نیز به آنها هدیه خواهم کرد تا نام ایران و هنر ایرانی را به رخ جهانیان بکشم.

رعیتی در پایان در خصوص شیوه شرکت در مزایده این اثر عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت

http://www.mehdi-rayati.com تا پایان اردیبهشت ماه سال 1392(21 می 2013) با ثبت مشخصات خود و ارائه قیمت پیشنهادی در این مزایده شرکت کنند.

مهدی رعیتی هنرمند جوان کاشانی که فعالیت هنری خود را از سال 1376 آغاز کرده است تا کنون با کشیدن تصاویر هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشوری چون محمد علی کشاورز، علی دایی، علی کریمی و پله با تکنیک رنگ روغن به برپایی 25 نمایشگاه انفرادی و گروهی در کشور پرداخت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها