همه اعضای تیم باید تمرکزشان به فینال جام حذفی باشد

رویانیان: قاضی ، تصمیم به ترک ورزشگاه گرفته است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالیم که پرسپولیس از تیم به باشگاه تبدیل شده و امیدواریم از پتانسیل باشگاه پرطرفدار پرسپولیس به درستی استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۵
رویانیان: پرسپولیس حالا یک باشگاه است

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در دیدار صبح امروز با وزیر ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در یک سال اخیر را به دکتر محمد عباسی ارائه کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت. بنده سعی می‌کنم گزارشی کوتاه اما جامع از فعالیت‌های باشگاه را ارائه کنم. ما سعی کردیم پرسپولیس را از یک تیم به باشگاه تبدیل کنیم و خرسندیم که پرسپولیس پس از 50 سال صاحب یک آکادمی مجهز شده است. شاید باورتان نشود اما پرسپولیس با این نام بزرگ، سوابق دیرینه و افتخارات زیاد در بحث تیم‌های پایه مشکلات عدیده‌ای داشته و از یک آکادمی که نیاز مبرم یک باشگاه فوتبالی است، برخوردار نبوده است.

وی افزود: برای اخذ مجوز آکادمی طبق مقررات امتیاز تیم می‌بایست به مرز عدد 80 برسد، اما پرسپولیس با امکانات و برنامه‌هایی که داشت فقط 33 امتیاز کسب کرده بود که ما سعی کردیم با تجهیز زمین‌های ورزشی، خوابگاه و بسیاری اقدامات دیگر امتیازات پرسپولیس را افزایش داده تا یکی از هفت باشگاهی باشیم که مجوز داشتن آکادمی را اخذ کرده است.

 

رویانیان تصریح کرد: در این راستا از معاونت ورزشی باشگاه و همچنین آقای استیلی که خالصانه و متواضعانه به این موضوع ورود کرده‌اند تشکر می‌کنم. ما انشاءالله آکادمی مجهز پرسپولیس را در یک مراسم افتتاح می‌کنیم و برای توسعه آکادمی و کارهای ریشه‌ای در تیم‌های پایه با باشگاه‌های خارجی مذاکره کرده‌ایم تا از علم و تجربه آنها استفاده کنیم.

 

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: تأسیس دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس و افتتاح آن اقدام ماندگاری بوده که اخیرا انجام داده‌ایم. این دانشگاه در حال حاضر با 105 دانشجو در سه رشته فوتبال‌، فوتسال و آمادگی جسمانی آغاز بکار کرده و تابستان سال آینده 10 رشته دیگر به آن اضافه می‌شود. این دانشگاه متعلق به همه باشگاه‌های کشور است و ما سعی می‌کنیم آن را به یکی از بزرگترین مراکز علمی ورزشی کشور تبدیل کنیم.

 

رویانیان خاطرنشان کرد: در 30 استان کشور نمایندگی‌های پرسپولیس را دایر کرده‌ایم و مجوز فعالیت نمایندگی‌های باشگاه پرسپولیس در هفتاد شهر ایران را صادر کرده‌ایم تا پرسپولیس در سراسر ایران به هوادارانش خدمت رسانی کرده و محدود به شهر تهران نباشد. در همین راستا 230 متقاضی ایجاد مدرسه فوتبال در سراسر کشور را داشته‌ایم که پرونده آنها در باشگاه تشکیل شده و این مدارس به زودی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.

 

محمد رویانیان افزود: با وزارت آموزش و پرورش توافق کرده‌ایم تا مدارس فوتبال پرسپولیس را در 10 نقطه تهران راه‌اندازی کنیم. همچنین مجوز مجتمع آموزشی پرسپولیس را در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اخذ کرده‌ایم تا دانش آموختگان عزیز در این مجتمع‌ها هم به تحصیل بپردازند و هم به ورزش.

 

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: هدف ما این است که آکادمی، دانشگاه، نمایندگی‌ها مدارس فوتبال، مجتمع‌های آموزشی و بخش رسانه‌ای باشگاه و همچنین از طریق کارت‌های هواداری شبکه‌ای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شکل دهیم تا این بخش‌ها به شکل یک زنجیره عمل کرده و ضمن پوشش دادن و همکاری با یکدیگر تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند. اینها اقداماتی است که ما با تلاش فراوان معاونین، مدیران و پرسنل زحمتکش باشگاه انجام داده‌ایم.

 

وی تصریح کرد: همچنین در راستای توسعه فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس و برای اینکه این باشگاه پرطرفدار و میلیونی محدود به فوتبال نباشد، تیم‌های پرسپولیس در رشته‌های مختلف ورزشی را راه‌اندازی کرده‌ایم که بالغ بر 10 تیم جدید بوده و به همین واسطه فعالیت می‌کنند. پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال بانوان فصل گذشته قهرمان شد و امسال هم از جمله تیم‌های مدعی قهرمانی است. تیم‌های کانوپولو و گلبال ما در لیگ برتر باشگاه‌های کشور قهرمان شده‌اند. در ورزش جانبازان و معلولین تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس قهرمان لیگ دسته اول شد و به لیگ برتر صعود کرد. تیم رباتیک پرسپولیس در مسابقات بین المللی تهران با غلبه بر چین و آمریکا به مقام قهرمانی دست یافت. تیم‌های شطرنج ما در رده بانوان و آقایان جزو تیم‌های برتر بودند. تیم تنیس پرسپولیس در کیش و مسابقات باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی دست یافت. تیم کشتی آزاد پرسپولیس در لیگ برتر نایب قهرمان شد و تیم کشتی فرنگی ما که با تلاش‌های آقای نژاد فلاح شکل گرفت نیز در مسابقات فصل جاری حضور دارد. ما تیم‌های دیگری هم داشته‌ایم که توفیقات خوبی داشته‌اند. همچنین به منظور حمایت از قهرمانان و مدال آوران و از آنجا که سه قهرمان مدال‌آور ما در المپیک و پارالمپیک تیم نداشتند و باید از آنها حمایت ویژه می‌شد با احسان حدادی، بهداد سلیمی و سیامند رحمان قرارداد بستیم.

 

محمد رویانیان با اشاره به تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس گفت: تیم فوتبال ما فراز و نشیب زیادی داشت. ما بر حسب انتظارات مردم و برای اینکه پرسپولیس بعد از چند فصل نتایج بهتری کسب کند، بازیکنان مطرح را جذب کردیم اما مشکلاتی بوجود آمد که در نتیجه‌گیری در مسابقات لیگ برتر موفق نبودیم. مربی خارجی را عوض کردیم و آقای گل‌محمدی را سرمربی تیم کردیم. با تلاش کادر فنی، همت بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران که ما را شرمنده کردند، تیم پرسپولیس اوج گرفت و در 20 بازی اخیر تنها یک باخت داشته است. خوشبختانه پرسپولیس همانطور که می‌دانید به فینال جام حذفی رسیده و این فینالیست شدن با غلبه بر تیم‌های دسته اولی یا تیم‌های معمولی بدست نیامده است. پرسپولیس تیم‌های لیگ برتری را با نتایج پر گل و اقتدار شکست داده و به فینال رسیده است و قهرمانی در جام حذفی به همین واسطه می‌تواند به اندازه قهرمانی در لیگ ارزش داشته باشد.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در دیدار با وزیر ورزش و جوانان از رئیس مجمع باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به واسطه انتخاب هیأت مدیره‌ای توانمند و همدل تقدیر و تشکر کرد و در این باره گفت: آقای وزیر از شما ممنونیم که هیأت مدیره‌ای این چنین توانمند، همدل و هماهنگ را انتخاب کرده‌اید. آقای مالکی ریاست محترم هیأت مدیره که به دلیل مأموریت کاری در زنجان در این جلسه حضور ندارند، فردی بسیار شایسته، منطقی و اخلاق‌مدار هستند که در این مدت اخیر کمک‌های بسیاری به باشگاه کرده‌اند و اخیرا نیز با دلسوزی فراوان به برخی مسائل ورود کرده و ما را یاری می‌کنند. آقای پروین نیز کاملا هماهنگ و همدل با دیگر اعضای هیأت مدیره، تجربیات گرانبهای خود را در اختیار باشگاه گذاشته‌اند. آقای نژاد‌فلاح که از همکاران شما در وزارت ورزش نیز هستند هم با دلسوزی فراوان به ما کمک می‌کنند. این حسن تدبیر شماست و تردیدی ندارم اگر این هیأت مدیره همدل و هماهنگ نبود، لطمات زیادی به باشگاه پرسپولیس وارد می‌شد. به جرأت باید بگویم فکر نمی‌کنم در هیچ دوره‌ای هیأت مدیره پرسپولیس تا این حد با همدیگر هماهنگ بوده باشند. ما امیدواریم که بتوانیم انتظارات جامعه ورزش کشور را برآورده کرده و از پتانسیل واقعی باشگاه پرسپولیس در این راستا به درستی استفاده کنیم.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین در گزارش خود به وزیر ورزش و جوانان، اقدامات فرهنگی انجام شده، فعالیت‌های اقتصادی باشگاه، درآمدزایی‌ها و تلاش‌های فراوان برای خصوصی سازی پرسپولیس و همچنین تأسیس شرکت پیشکسوتان و بسیاری دیگر از فعالیت‌های انجام شده اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها