عضو تیم ملی جودو گفت: با آمادگی خوبی راهی رقابت های قهرمانی آسیا می شوم و فقط کسب مدال در این پیکارها است که برایم راضی کننده است.
کد خبر: ۵۵۴۷۹۳
جمالی: فقط گرفتن مدال برایم راضی کننده است

محمد جمالی جودوکار 25 ساله تیم ملی با تجربه 5 سال حضور در میادین رسمی از شاگردان امیررضا قمی است که بعد از کسب مدال برنز جوانان آسیا و نقره کوراش جهان تنها به مدال در بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا فکر می کند.

وی در این مورد گفت: سال گذشته با کسب مدال تنها 20 ثانیه فاصله داشتم و بی تجربگی باعث شد تا حضور در دیدار پایانی و حداقل مدال برنز را از دست بدهم. شاید هم اشتباه داوری بود که امتیازم را ندادند ولی در این دوره به چیزی جز کسب مدال فکر نمی کنم.

جمالی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ام، در مراحل مختلف تمرینات با جدیت حضور داشته ام و سختی های فراوانی را تحمل کرده و اکنون به لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم. تا روز شنبه که باید به دیدار رقبای خود بروم فرصت دارم تا با رفع خستگی و انجام تمرینات نهایی در محل برگزاری رقابت ها به شرایط آرمانی دست یابم.

این عضو تیم ملی در خصوص رقبای خود گفت: جودوکاران ژاپن ، کره جنوبی ، مغولستان ، قزاقستان و ازبکستان رقبای اصلی من در این میدان هستند، اکثر این حریفان را می شناسم و با شیوه مبارزه آنها آشنایی دارم ، ولی من هم آمادگی خوبی دارم و مطمئن باشید رقیبی جدی برای آنها خواهم بود. من فقط در این دوره به مدال فکر می کنم و هر چه در توان دارم برای رسیدن به این هدف بکار خواهم گرفت.

وی در پایان گفت: اهداف بزرگی در جودو دنبال می کنم ، ولی فعلا" به رقابت های قهرمانی آسیا و کسب مدال در این مسابقه ها فکر می کنم تا برای پیکارهای آینده از جمله قهرمانی جهان و بازی های آسیایی برنامه ریزی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها