پس از رای نیاوردن نماینده ایران در انتخابات کنفدراسیون آسیا

رنگرز : ایران به فیلا شکایت می‌کند

نایب رییس فدراسیون کشتی اعلام کرد که ایران نسبت به انتخابات کنفدراسیون کشتی آسیا به فیلا شکایت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۴۵۹۰
رنگرز : ایران به فیلا شکایت می‌کند

حسن رنگرز در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود:هیچ چیزی در باره این انتخابات نمی توانم بگویم دراین انتخابات به ایران کم لطفی کردند.

وی با بیان اینکه تمام مسائلی که دربحث رای گیری و پروسه آن ایجاد شده، بحث انگیز بود، ادامه داد: همه از جمله نمایندگان رسانه های گروهی شاهد این بی عدالتی بودند و در بحث برگزاری و شمارش آرا خبرنگاران شاهد بودند که چه اتفاقی افتاد و تمامی تصاویر ثبت شده و مشکلات به خوبی مشهود است.

رنگرز تاکید کرد: نمایندگان بیش از هفت کشور به ما اعلام کردند که به نماینده ایران رای داده اند و ما نسبت به این بی عدالتی به فدراسیون جهانی کشتی اعتراض و شکایت می کنیم.

وی تصریح کرد: این مسائل به کنفدراسیون کشتی آسیا آسیب می زند و نمی دانم این مسایل را چگونه توضیح بدهم و هر علاقمندی که تصاویر این جلسه را ببیند، متوجه می شود که از پیش طراحی شده است.

نایب رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت: نیم ساعت قبل از برگزاری انتخابات طرف یمنی مشخص بود که انتخاب می شود واین خیلی برای ما سنگین تمام شد. حق کشتی ما را تضییع کردند.

دارنده مدالهای طلا و برنز جهان خاطر نشان کرد: این کنفدراسیون ضعیف نمی تواند دراین برهه از زمان که کشتی از المپیک حذف می شود، از حق کشتی دفاع کند باید دراین شورا کشورهایی عضو باشند که بتوانند نقش آفرینی جدی کنند نه کشورهای که در کشتی صاحب جایگاهی نیستند.

انتخابات شورای کشتی آسیا در حالی عصر امروز در شهر دهلی نو پایتخت هند برگزار شد که ابراهیم جوادی نماینده ایران با کارشکنی های صورت گرفته در این انتخابات رای نیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها