استقلال همیشه این‌قدر بدشانس نیست

پورحیدری: دلخوری قلعه‌نویی کاملا طبیعی است

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که در دو دهه اخیر کدام بازیکن برترین بودند : ۱ـ باقری ۲ ـ عابدزاده ۳‌ـ مهدوی کیا 4- دایی 5-عزیزی ، که در پایان نزدیک 43 درصد به دایی ‌و نزدیک 20 درصد به عابدزاده ، 15 درصد مهدوی کیا ،14 درصد به باقری ‌و ‌باقی به عزیزی رأی دادند.
کد خبر: ۵۵۴۴۵۲
از کارت های غلط استقلال - سپاهان تا مرگ کودک خردسال!
دومین برنامه ۹۰ در سال ۹۲ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه‌ به مانند همیشه، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته سی‌و دوم لیگ بر‌تر و بازیهای لیگ قهرمانان آسیا و حاشیه آن پرداخت.
 
به گزارش «تابناک»، در آغاز برنامه، سه بازی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.
 
در این باره باید گفت که محمد فنایی کار‌شناس داوری و رمصطفی شجاعی بازیکن سپاهان نوین، مهمانان این هفته برنامه نود بودند.
 
کارتهای غلط
 
محمد فنایی کار‌شناس داوری بر این باور بود که در بازی استقلال و سپاهان فرشید طالبی بی جهت اخراج شد و هر دو کارت زرد به وی اشتباه بود ، در ضمن کارت زرد دوم به موسوی صحیح نبود .
 
شجاعی در صحبتهای خود گفت: فوتبال خود را از تیم سپاهان نوین و زیر نظر ابراهیم چرخابی آغاز کردم. تیم سپاهان نوین بازیکنان بسیار خوبی داشت اما با فروختن امتیاز این تیم که به لیگ برتر صعود کرده بود بسیاری از بازیکنان این تیم فوتبال را رها کردند.
 
شجاعی در ادامه صحبتهای خود گفت: با آمدن لوکا بوناچیچ به تیم مس کرمان اعتماد به من بیشتر شد و خوشبختانه توانستم جواب اعتماد مربیان را بدهم.
 
کنفرانس تلفنی !
 
در ادامه مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ ، مدیران سرخابی‌ها و رحیمی مدیر عامل سپاهان مهمانان تلفنی برنامه 90 بودند که در مورد همزمانی بازیهای دو هفته پایانی لیگ برتر و نیز فینال جام حذفی به بحث پرداختند، قرار شد امروز سه شنبه در جلسه هیئت رئیسه به این امر رسیدگی کنند .
 
تاج : امروز تکلیف مشخص خواهد شد
 
مهدی تاج در ادامه گفت : امروز تکلیف نهایی،مکان و زمان برگزاری فینال حذفی و برنامه دو هفته پایانی لیگ مشخص خواهد شد.
 
مدیرعامل باشگاه سپاهان : بازی هفته 33 همزمان باشد
 
علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباطی تلفنی با برنامه گفت: ما با فتح اله زاده و هواداران و ورزشکاران استقلال و پرسپولیس رفیق هستیم اما در بیست سال اخیر همیشه اینگونه بوده که دو هفته پایانی بازی های لیگ باید همزمان برگزار شود. اگر تقویم منظم باشد دوستی ها حفظ می شود و این حق طبیعی ماست که دو هفته پایانی بازی های لیگ همزمان باشد.
 
وی در ادامه گفت: من به استقلال کاری ندارم و ضمن اعتراض پیشنهاد خود را ارائه دادیم که سی فروردین بازی های هفته سی و سوم برگزار شود و 15 اردیبهشت بازی های هفته پایانی را می شود برگزار کرد.
 
مدیرعامل سپاهان در ادامه گفت: تیم ما باید برای بازی که در جام باشگاه های آسیا دارد قبل از بازی تمرین کند یا نه؟ این برنامه ای که من دادم اشکالش چیست؟ ما می گوییم که بازی ها همزمان برگزار شود و به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان می گویم که ما قبل از بازی استقلال و فولاد خوزستان با پرسپولیس فینال جام حذفی را برگزار نمی کنیم.
 
رحیمی در پایان گفت: چرا نباید دو هفته پایانی لیگ برتر همزمان برگزار شود؟ همیشه به همینگونه بوده و قرار است روز چهارشنبه در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص خیلی از مسائل تصمیم گیری کنیم.
 
فتح اله زاده: همزمانی بازی ها در هفته های پایانی که قانون نیست اما چرا آن زمان که بازیکنان ما در تیم ملی بودند و قرار بود دو روز بعد از آن بازی کنیم در این خصوص صحبتی نکردند؟ چرا وقتی که به نفعشان است درخواست انجام بازی های همزمان نمی کنند؟ اگر بازیکنان ما آماده بودند که در تهران به الهلال نمی باختیم؟
 
مدیرعامل استقلال در پایان گفت: کجای قانون آمده است که بازی های هفته های پایانی همزمان باشد؟ در بازی های آسیایی که مهمتر از بازی های داخلی ما است بازی ها همزمان برگزار نمی شود.
 
سرپرست سازمان لیگ برتر میهمان تلفنی بعدی برنامه نود بود. وی در صحبتهای خود گفت: باشگاه سپاهان از ما خواسته است که هفته سی و سوم را سی فروردین، هفته پایانی 15 اردیبهشت و فینال جام حذفی را 20 اردیبهشت برگزار کنیم. ما به دلیل اهمیت بازی های تیم ملی و اردوهایی که قرار است تیم ملی داشته باشد برنامه ریزی کردیم که لیگ برتر در تاریخ 20 اردیبهشت تمام شود.
 
تاج در ادامه گفت: طبق آیین نامه جام حذفی باید قبل از لیگ به پایان برسد و با توجه به اینکه احتمال صعود استقلال به مرحله بعد زیاد است این تیم باید در تاریخ 23 اردیبهشت نیز بازی کند.
 
وی خاطرنشان کرد: با جلسه ای که در سازمان لیگ با حضور نبی بهروان عزیزمحمدی و کاظمی داشتیم بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این برنامه ای که ارائه شده است کمترین آفت را دارد. ضمن اینکه می توانیم بازی فینال جام حذفی را روز 15 اردیبهشت و همزمان با بازی های لیگ برتر برگزار کنیم.
 
سرپرست سازمان لیگ عنوان کرد: با کی روش جلسه ای روز پنجشنبه گذاشته ایم که در آن جلسه قرار است برنامه ریزی لیگ آینده را به طور کلی ارائه دهیم و حتی می خواهیم مکان برگزاری فینال جام حذفی سال آینده را از اکنون اعلام کنیم.
 
تاج در پایان صحبتهایش گفت: مصوبه سازمان لیگ این است که دو هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود. ما بدون ایراد نیستیم و درخواست سپاهان را بررسی می کنیم و در جلسه هیئت مدیره در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
 
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس : بازی با ملوان زودتر برگزار شود
 
محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز در ارتباط تلفنی با برنامه نود گفت: سازمان لیگ تحت فشار است و سپاهان و استقلال نیز به دلیل حضور در جام های مختلف با فاصله کم بازی می کنند اما تیم ما در 18 روز آینده هیچ بازی نداریم. پیشنهاد ما این است که بازی های دو هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود و ما نیز با صحبتهای رحیمی موافق هستیم. و درخواست دوم ما این است که بازی ما با ملوان در تاریخ 7 یا 8 اردیبهشت برگزار شود تا ما 18 روز بدون بازی نمانیم.
 
علی پروین در برنامه 90 !
 
علی پروین در گفت و گو با خبرنگار برنامه 90 گفت:« من به عادل خان فردوسی پور هم گفتم باید 3 ساعت بیام بشینم تو برنامه تا بتونم قشنگ توضیح بدم و به مردم بفهمونم فوتبال یعنی چی. کمتر از این اگه وقت بده اصلا نمی شه حرف زد. باید این قدری وقت باشه تا همه حرف هام رو بزنم. نمی شه که بیام اونجا بشینم و بعد از ده دقیقه عادل بیاد بگه وقت تموم شد ، پاشو برو. سپس با اشاره به خبرنگار گفت که حرف تو دهنم نذار !
 
مرگ غم انگیز یک خردسال در مدرسه فوتبال
 
در قسمتی از برنامه این هفته 90 گزارشی از تخلف یک مدرسه فوتبال پخش شد که متاثرکننده بود.
 
بحث عدم نظارت کامل بر عملکرد مدارس فوتبال بارها مطرح شده اما رخ دادن اتفاقات تلخ نشان می دهد کماکان این معضل ادامه دارد.
 
در پی بوجود آمدن مشکل جدی برای یکی از کودکان عضو این مدرسه، مسئولان به جای انتقال سریع به بیمارستان وی را با پراید به منزل بردند و با گذشت زمانی زیاد به همراه خانواده وی راهی بیمارستان شدند اما به خاطر انتقال دیرهنگام به بیمارستان، این کودک جان باخت.
 
مسئولان متخلف برای فرار از پاسخگویی، اقدام به تعطیلی مدرسه فوتبال کردند.
 
پخش گزارشی از مناطق زلزله زده شهرستان دشتی بوشهر دقایقی از برنامه نود را به خود اختصاص داده بود. حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم پرسپولیس در ارتباطی تلفنی با برنامه نود در خصوص وضعیت مناطق زلزله زده استان بوشهر گفت: پس از بازی با ذوب آهن به بوشهر رفتم و از مناطق زلزله زده شهرستان دشتی بازدید کردم؛ اوضاع واقعا تاسف بار بود و امیدوارم بتوانم با کمک باشگاه و سایر بازیکنان به مردم مناطق زلزله زده کمک کنیم.
 
گزارشی از وداع تلخ نفت آبادان
 
در ادانه برنامه نود جمعی از هواداران نفت آبادان که تیمشان به دسته اول سقوط کرده است گفتند که دیگر دوست ندارند در تیمشان بازیکنان خارجی بازی کنند.آنها بر این عقیده هستند که نه مربی خارجی و نه بازیکن غیر بومی نمی تواند هیچ کمکی به نفت آبادان بکند.آنها از مدیر عامل باشگاه خواستند تا برای حضور در لیگ دسته اول و صعود دوباره این تیم به لیگ برتر بازیکنان بومی را در اختیار بگیرد.
 
پرسش و پاسخ نظرسنجی 90
 
پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که در دو دهه اخیر کدام بازیکن برترین بودند : ۱ـ باقری ۲ ـ عابدزاده ۳‌ـ مهدوی کیا 4- دایی 5-عزیزی ، که در پایان نزدیک 43 درصد به دایی ‌و نزدیک 20 درصد به عابدزاده ، 15 درصد مهدوی کیا ،14 درصد به باقری ‌و ‌باقی به عزیزی رأی دادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها