فرار استقلال از شکست

رقابت قهرمانی داغ تر شد

تیم فوتبال سپاهان ده نفره ترمز تیم استقلال را کشید تا تیم امیر قلعه نویی در آزادی با فرار از شکستی تلخ ، باز یک بر صفر باخته را به تساوی بکشاند .
کد خبر: ۵۵۴۳۵۸
رقابت قهرمانی داغ تر شد


به گزارش جام جم ورزشی، در این بازی حساس و پر استرس برای مربیان و بازیکنان دو تیم که در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر و به قضاوت سعید مظفری زاده برگزار شد ، شاگردان زلاتکو کرانچار ، با وجود ده نفره شدن از دقیقه 35 بازی ، به خوبی زیر فشار حملات تیم میزبان مقاومت کردند تا نتیجه دوندگی و تلاش دوچندان خود را با تساوی در این بازی بگیرند . در دقیقه 35 بازی ، سپاهانی ها بر روی سوت ابهام برانگیز مظفری زاده ، فرشید طالبی مدافع با تجربه خود را بر روی دریافت کارت زرد دوم اخراج شده دیدند تا در شرایطی که طالبی و زرد پوشان به شدت به این تصمیم داور معترض بودند ، کرانچار با از دست دادن مدافع ارزشمند خود ، مجبور به تعویض دوم اجباری خود شود . سپاهان پیش از این اتفاق میلان سوشاک دیگر مدافع خود را بر روی آسیب دیدگی بینی از دست داده بود تا دفاع این تیم فشار زیادی را متقبل شود .
در شرایطی که استقلال با شروع بازی فشار زیادی را برای گشودن دروازه سپاهان از خود نشان داده بود ، اما هر بار مهاجمان آبی پوش ، فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا با مساوی شدن بازی در نیمه اول ، قلعه نویی با شروع نیمه دوم امیر حسین صادقی را از زمین بیرون کشیده و با فرستادن فرزاد حاتمی به جای وی ، با سه مهاجم به دروازه شهاب گردان حمله کند . با این وجود و در شرایطی که به نظر می رسید استقلالی ها احساسی و عجولانه در صدد گشودن دروازه تیم مهمان بودند، سپاهان با از دست ندادن تمرکز خود ، به خوبی جلوی این حملات ایستاد تا در دقیقه 66 محرم نوید کیا با گل زیبای خود ، استقلال را تا مرز شکست سوق دهد . نوید کیا که به دلیل آسیب دیدگی و دور بودن از شرایط ایده آل ، در طول دقایق قبل از گل ، در زمین راه رفته بود ، بر روی پاس طلایی جواهیر سوکای ، کلاس بالای خود را با گلی زیبا به تصویر بکشد . در حقیقت محرم با این گل به مهاجمان استقلال درس گلزنی داد تا نشان دهد که همچنان دود از کنده بلند می شود .
بعد از این گل که بر روی ضعف  و غفلت مدافعان استقلال به ثمر رسید ، آبی ها برای زدن گل مساوی گلوله ای از آتش شدند  تا بر روی سانتر ارسالی در دقیقه 94 ، ایران نژاد مدافع زردپوشان به اشتباه درواز خودی را گشوده و آب رفته را برای استقلال به جوی باز گرداند.  با این تساوی استقلال ضمن آنکه صدر جدول را از دست نداد ، همچنان با یک انتیاز اختلاف ، موقعیت خود را برای قهرمانی حفظ کرد تا رقابت آبی ها و زرد پوشان اصفهانی ، برای قهرمانی در دو هفته پایانی داغ و داغ تر شود .  گفتنی اینکه در دقیقه 86 بازی ایمان موسوی نیز از زمین اخراج شد تا همه چیز برای طرفین مساوی تمام شود .
در دیگر بازی تیم تراکتورسازی از شکست برابر فولاد خوزستان گریخت تا با تشاوی یک – یک در این بازی خانگی ، همچنان در رتبه سوم جدول باقی بماند .      

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها