وحید هاشمیان می‌گوید، با وجود موفقیت‌های اخیر با هالستنبک - رلینگن هدفش لیگ دسته 5 آلمان نیست.
کد خبر: ۵۵۴۱۴۴
هاشمیان: می خواهم به مربی گری در بوندسلیگا برسم


هالستنبک‌ - رلینگن با هدایت وحید هاشمیان روزهای خوبی را سپری می‌کند. نتایج خوب این تیم در هفته‌های گذشته باعث شده است تا بازیکنان به ستایش از عملکرد مربی ایرانی خود بپردازند. هالستنبک در آخرین بازی خود در لیگ هامبورگ برابر کورسلاک به تساوی 2 بر 2 دست یافت تا 14 بازی گذشته خود را بدون شکست سپری کرده باشد.
ملادن توجیچ با دو گل تماشایی خود از فاصله 18 متری نقش پررنگی در این بازی داشت. او در پایان بازی به ستایش از کار خوب وحید هاشمیان پرداخت و گفت: "از زمانی که او (هاشمیان) اینجاست، ما بهتر تمرین می‌کنیم. تجربه و روحیه حرفه‌ای او اهمیت زیادی دارد."
به نوشته روزنامه آلمانی "هامبورگر آبندبلات"، مهاجم سال‌های پیش بوندسلیگا در برابر ستایش بازیکنانش همانند همیشه متواضع و فروتن بوده و تنها می‌گوید:‌ "اگر تیم موفق است، همه در این موفقیت سهمی دارند."
آبندبلات می‌نویسد: "این (مربی) ایرانی نخست می‌خواهد مدارک مربیگری خود را به دست آورد و می تواند هالستنبک را در صورت داشتن پیشنهادی از سوی تیم‌های دسته بالاتر ترک کند. او می‌گوید: "احساس بسیار خوبی دارم. ما همانند یک خانواده هستیم و من تلاش دارم برای باشگاه تمام تلاشم را به کار بگیرم. با این همه هدف من لیگ دسته 5 نیست، می خواهم به مربی گری در بوندس لیگا برسم."
به گزارش ایسنا؛ هالستنبک در پایان هفته 28 لیگ باشگاه‌های هامبورگ با 40 امتیاز (از 23 بازی) در مکان ششم جای گرفته است. تیم‌ها به دلیل بارش شدید برف در هفته‌های گذشته بازی‌های عقب‌افتاده زیادی را در برنامه دارند. برای نمونه سه تیمی که بالاتر از هالستنبک در جدول ایستاده‌اند، یک یا دو بازی بیشتر انجام داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها