کاری می کنیم باشگاه ها متضرر نشوند

تاج: لیگ باید در زمان مقرر به پایان برسد

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: به رغم فشار به برخی تیم ‌ها لیگ باید درزمان مقرر به پایان برسد تا مشکلی پیش نیاید.
کد خبر: ۵۵۳۸۶۱
تاج: لیگ باید در زمان مقرر به پایان برسد


مهدی تاج در گفت و گو با سایت سازمان لیگ درخصوص دلایل اتمام لیگ در تاریخ 20 اردیبهشت،گفت:از آنجا که حداقل زمان برای شروع فصل آینده و پایان فصل جاری می‌بایست حداقل 8 هفته و حداکثر دوازده هفته باشد و این زمان پیش از این به عنوان فرصت زمان مجاز نقل و انتقال بازیکنان پیش از فصل تعیین و به فدراسیون بین‌المللی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده است چاره ای برای اتمام فصل درزمان مقرر واعلام شده نداریم.
وی افزود:این درحالی است که پس از انقضای مدت تعیین شده تیم‌ها مجاز به استخدام بازیکن نخواهند بود و بازیکنان ملی پوش نیز می‌بایست از 20 اردیبهشت‌ماه در اختیار تیم ملی به منظور شرکت درمسابقات تیم ملی فوتبال قرارگیرند. برهمین اساس باید دراین زمان این فصل به پایان برسد.
سرپرست سازمان لیگ برتر درادامه به به برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا و اهمیت این مسابقه ها برای فوتبال کشورمان اشاره کرد وافزود: شرکت قدرتمندانه تیم ملی در این مسابقه ها از هر نظر برای کشور و فوتبال حائز اهمیت است و از همه مهم تراز 20 اردیبهشت کشور شاهد رویداد سیاسی مهم دیگری خواهد بود که باید مقدمات آن فراهم شود.

به گفته وی برهمین اساس و با توجه به شروع تمرینات و مسابقات تیم ملی که تا 28خرداد ادامه خواهد داشت و تمام تلاش سازمان لیگ این است که ماه مبارک رمضان در بین مسابقات لیگ قرار گیرد چاره ای جز اتمام لیگ در 20 اردیبهشت ماه نداریم.
وی در خصوص چگونگی نقل و انتقالات فصل آتی(93-92) نیز عنوان کرد:سازمان لیگ برتر با رعایت دقیق مقررات فیفا، نقطه ‌نظرات وضعیت بازیکنان فدراسیون بین‌المللی فوتبال والزام رعایت آن از سوی فدراسیون‌های عضو و تاکید و اصرار فدراسیون فوتبال مبنی بر مطابقت مفاد آیین‌نامه با متون بلا تغییر کدهای تعیین شده برای فصل بعد اقدام به تشکیل کارگروه تخصصی از کارشناسان نموده و بااستفاده از نقطه نظرات باشگاه‌های حاضر در مسابقات و با اعمال نظرات آن‌ها آیین نامه نقل و انتقالات را تدوین نموده است که جلسه چهارشنبه همین هفته نقطه‌نظرات باشگاه‌ها، اتحادیه و کمیته تدوین و مقررات، بررسی و جمع‌بندی آن را به باشگاه‌ها اعلام خواهد کرد تا از همه نظرات استفاده کنیم.
نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین در رابطه با برنامه‌ریزی مسابقات فصل آینده به ایرنا گفت: روز پنج‌شنبه جلسه ای با دبیر کل فدراسیون و سرپرست تیم ملی و همچنین سرمربی تیم ملی خواهیم داشت و در صورت ارائه برنامه تیم ملی از سوی کی روش، برنامه فصل آینده را به صورت کامل اعم از لیگ و جام حذفی اعلام خواهیم کرد تا از این رهگذر باشگاه‌ها متضرر نشوند و امکان برنامه ریزی برای آینده توسط باشگاه‌ها فراهم شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها