شرط برای اعزام به اردوی چین؛

شادی باید خودش اسپانسر پیدا کند!

مسعود مهدوی‌نیا با اشاره به اینکه فدراسیون قایقرانی نمی‌تواند هزینه‌های سفر شادی به اردوی تدارکاتی چین را تامین کند، گفت: این ملی‌پوش ایران تنها در شرایطی می‌تواند راهی اردوی تدارکاتی چین شود که اسپانسر مالی پیدا کند.
کد خبر: ۵۵۳۴۱۷
شادی باید خودش اسپانسر پیدا کند!


مسعود مهدوی‌نیا در خصوص اعزام محسن شادی، عضو تیم ملی روئینگ ایران به اردوی تدارکاتی چین، اظهار داشت: در صورتی که یک اسپانسر مالی پیدا شود و هزینه‌های محسن شادی برای سفر به چین را پرداخت کند، او به اردوی تدارکاتی چین اعزام می‌شود.
وی ادامه داد: احمد احمدی، قایقرانی رشته بادبانی ایران فردا شنبه راهی اردوی تدارکاتی اسپانیا می‌شود. این ملی‌پوش ایران با یک حامی مالی به این سفر می‌رود. احمدی پس از سپری کردن اردویی یک هفته‌ای؛ در تونرمنت بین‌المللی که آخرین روز فرودین ماه سال جاری در فرانسه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. اگر شادی بتواند برای خود یک حامی مالی پیدا کند،ما هم مواقت شورای برون مرزی را برای او اخد خواهیم کرد.
مهدوی‌نیا تاکید کرد: فدراسیون قایقرانی در حال حاضر نمی‌تواند هزینه‌های اردوی تدارکاتی شادی را تامین کند چراکه مجوز شورای برون مرزی را برای انجام اینکار ندارد.

به گزارش مهر، پیش از این محسن شادی، قایقران تیم ملی روئینگ ایران برای ادامه حضور در تیم ملی درخواست‌هایی مبنی بر برگزاری یک اردوی تدارکاتی در چین و یا حضور مربی خوب خارجی داشت که مسئولان فدراسیون قایقرانی با این موارد مخالفت کرده بودند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها