مجیدی وسیله شده تا به استقلال ضربه بزنند

قلعه‌نویی: فیس بوکی علیه من توطئه می کنند

سرمربی استقلال دوباره به همه چیز اطراف خود بدبین شده و می گوید فیس بوکی علیه او و استقلال توطئه می کنند تا تیم نتیجه نگیرد.
کد خبر: ۵۵۳۳۹۱
قلعه‌نویی: فیس بوکی علیه من توطئه می کنند

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با گهر دورود گفت:‌ بازی با گهر هم جزو دیدارهای سخت‌مان است و بعد از بازی پرفشار با الهلال و آن هیاهو می‌تواند اهمیت داشته باشد.

او ادامه داد: من چیزی برای از دست دادن ندارم و با آرامش کار می‌کنم ولی برای صدرنشینی و روحیه گرفتن نیاز به سه امتیاز داریم. هر چند آرش برهانی به دلیل محرومیت و جی‌لوید ساموئل به دلیل آسیب‌دیدگی به این بازی نمی‌رسند.

قلعه‌نویی در بخش دیگری از این نشست خبری گفت: آیا از نظر شما منطقی است که در بازی با الهلال آن حرکت‌ها شود و ترقه بیاندازند؟ آیا آنها استقلالی بودند؟ آیا هماهنگی در کار نبوده است؟ من در بازی سپاهان به فرهاد مجیدی گفتم، پنالتی بزن اما گفت، کمرش درد می‌کند و به عربستان هم نمی‌آید. آیا او می‌توانست با یک جلسه تمرین در فهرست 18 نفره باشد؟ یک سری هماهنگی‌ها در فیس‌بوک انجام شده بود که از آنها خبر دارم. یک سری هم تلفنی بوده است. مجیدی چند دقیقه در سال جدید برای من بازی کرده است؟ آیا زحمات بقیه بازیکنان باید نادیده گرفته شود؟ این معرفت است؟

وی ادامه داد: بارسلونا دو بازی پیاپی به رئال باخت اما در بازی بعدی‌اش دوباره 80 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. حتی رئال در حال حذف شدن برابر تیم ترکیه بود اما تشویقش می‌کردند. چطور در دقیقه 40 از سپاهان گل می‌خوریم اما این حرکت‌ها می‌شود؟ در بازی‌مان با نفت 4 هزار تماشاگر می‌آید اما طرفداران پرسپولیس در بازی پیکان که تاثیری هم نداشت، بالای 10 هزار نفر بودند. آیا این معرفت و طرفداری است یا برنامه‌ریزی شده است؟ آیا فرهنگ طرفداری مثل سابق است؟ مگر مجیدی چقدر به تیم کمک کرده است؟ البته او هم برای کمک به تیم آمده اما آقایان مجیدی را وسیله قرار دادند تا به تیم ضربه بزنند. برای آقایانی که با این آقایان همراه می‌شوند، متاسفم. بازیکنی که همه بازی‌ها را بوده، زحماتش نادیده گرفته می‌شود. مجتبی جباری با 10 عمل با همه وجودش بازی می‌کند، امسال هم حاشیه‌ای نداشته است. فرزاد حاتمی هم تازه دیروز 50 میلیون گرفته است.

قلعه‌نویی با بیان این که بازیکنان از تشویق یک نفر دلخورند، افزود: بازیکن می‌گوید، من هم زحمت می‌کشم چرا باید فقط اسم یک بازیکنان بیاید؟ البته اینها برنامه‌ریزی شده است. مگر در نیم فصل اول صدرنشین نبودیم؟ آیا آن موقع مجیدی نامی بوده است؟ تازه آن وقت پول هم نبود. رحمتی با بدترین شرایط بدنی در دروازه می‌ایستاد. یک مقدار هم باید خدا را در نظر بگیریم. مجیدی را آوردم، چون می‌خواست در استقلال خداحافظی کند. روزی هم که آمد، شرطهایم را به او گفتم اما بازیکنی که مصدوم بوده، پنالتی نزده و به عربستان هم نیامده، خنده‌دار است که به او بازی بدهم.

قلعه‌نویی همچنین در پاسخ پرسشی که آیا سکوت مجیدی در شرایط فعلی ضربه بیشتری به استقلال نمی‌زند، اظهار کرد: این را باید از خودش سوال کنید. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم اما این رفتارها جز لطمه چیزی ندارد. مجیدی گفت: کمرم درد می‌کند پنالتی نمی‌زنم. فردایش هم زنگ زد و می‌گوید حتی نمی‌توانم رانندگی کنم، مجبورم که به عربستان نیایم. مردم چه توقعی از این بازیکن دارند؟ من که نمی‌توانستم به او بگویم به ورزشگاه نیا. او دوست داشت که بیاید و تیمش را مقابل الهلال تشویق کند. هواداران شهرستانی در بازی‌های خارج از خانه‌مان ما را بهتر تشویق می‌کنند. ما در عربستان پیروز می‌شویم اما در تهران زمانی که مقابل سپاهان در نیمه اول گل می‌خوریم، می‌گویند مجیدی مجیدی مجیدی...

او افزود: اینها مشکل مجیدی است. من به او گفتم پنالتی بزن اما او گفت کمرم درد می‌کند. اصلا قرار بود فرهاد به جای صادقی پنالتی بزند اما فردای بازی به تیم پزشکی می‌گوید، نمی‌توانم رانندگی کنم. البته او زیر نظر کلینیک کار کرد اما بازیکنی که سنش بالاست برای رهایی از درد کمر نیاز به زمان دارد و سه چهار روزه خوب نمی‌شود .با این حال اینها همه برنامه‌ریزی شده است. از طریق فیس‌بوک و تلفن‌هایی که در استادیوم رد و بدل شد، هماهنگی‌ها را انجام دادند.

قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فاصله بین شما و مجیدی به تیم ضربه نمی‌زند، گفت: مجیدی بازیکن است. هیچ وقت بازیکن را با مربی در کفه یک ترازو قرار ندهید. تلویزیون را که قربانش بروم قبل از بازی با الهلال کاری کرد که عرب‌ها می‌خواستند. آنها به جای بزرگ کردن برد بازی رفت آب در آسیاب عرب‌ها ریختند. صدا و سیما این کار را بهتر از خود عرب ها انجام داد. آ‌ن موقع همه مشکلات مملکت مثل ارز درست شد و فقط تعداد نفرات اعزامی کاروان استقلال به عربستان مشکل شد. کار صدا و سیما عین کاری بود که سیاوش اکبرپور کرد و به بازی سکته داد. ما از یکجا نمی‌خوریم از صدا و سیما، طرفدار و...

به گزارش ایسنا، سرمربی استقلال در پایان نشست خبری در خطاب به خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره‌ی راه ندادنش به تمرین استقلال سوال کرد که این پرسش موجب ایجاد درگیری لفظی بین این دو شد و حتی سرمربی استقلال در نشست خبری با مدیر روابط عمومی باشگاه تماس گرفت و درباره این موضوع از او سوال کرد.

ا

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها