سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با عقل و منطق جور در نمی آمد که بازی فینال جام حذفی در تیرماه برگزار شود.
کد خبر: ۵۵۳۰۹۰
تاج: برگزاری فینال در تیرماه عاقلانه نیست


مهدی تاج اظهار داشت: معقولانه نبود که دیدار فینال جام حذفی را در تیرماه برگزار کنیم ضمن اینکه در گذشته هم به این نکته اشاره کرده بودیم که تمامی مسابقات را تا بیستم اردیبهشت ماه تمام خواهیم کرد و با بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که این دیدار در چهاردهم اردیبهشت ماه برگزار شود و این موضوع را رسانه ای کردیم.
وی تصریح کرد: محل برگزاری مسابقات فینال جام حذفی باید طبق توافق طرفین انتخاب شود اما اگر طرفین نتوانند به توافق برسند سازمان لیگ در این خصوص وارد عمل خواهد شد.
تاج به باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات ناخوشایندی که در بازی روز گذشته استقلال و الهلال بوجود آمد باید منتظر جرایم AFC باشیم چراکه این موارد در گذشته فوتبالی ما رخ داده بود و تجربه خوبی برای ما نبود زیرا همین اتفاقات موجبات کسر امتیاز ما را در آسیا بوجود می آورد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بارها و بارها به علاقه مندان به فوتبال هشدار داده بودیم که از هرگونه ایجاد حواشی در دیدارهای آسیایی خودداری کنند و فقط به فکر تشویق و حمایت تیم های ایرانی باشند اما متأسفانه برای این موضوع اهمیت قائل نمی شوند در آخر این فوتبال ایران است که ضرر می کند البته امیدواریم که در بازی های آتی به هیچ وجه این اتفاقات صورت نگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها