الهلال شکست در خانه را تلافی کرد

شکست استقلال در آزادی

تیم فوتبال استقلال با وجود شکست از الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا درورزشگاه آزادی صدرنشین گروه چهارم این رقابت ها باقی ماند .
کد خبر: ۵۵۲۹۸۴
شکست استقلال در آزادی

به گزارش جام جم ورزشی در این بازی که در حضور 80 هزار تماشاگر برگزار شد ، شاگردان امیر قلعه نویی با نتیجه یک بر صفر مغلوب الهلال شدند تا فرصت ذی قیمت خود برای محرز کردن صعودشان به مرحله دوم لیگ قهرمانان را از دست داده باشند . 

استقلال در این بازی و با وجود آنکه می دانست نباید الهلال را دست کم بگیرد ، اسیر بازیخوانی حریف شد تا الهلال با مسدود کردن راه بازیکنان تاثیر گذار و بازیساز آبی ها و منجمله مجتبی جباری ، در روند بازی یاران قلعه نویی اخلال ایجاد کنند و در شرایطی که بازی استقلال بر روی بازی بسته حریف از نشاط و طراوت همیشگی بدور بود ، بر روی دفع ناقص دفاع در دفع توپ ، فرصتی ارزشمند نصیب مهاجم الهلال شد تا وی با شوتی سنگین تور دروازه مهدی رحمتی را به لرزه در آورد.

در دقیقه 35 تیم الهلال در یک ضدحمله صاحب توپ شد که اشتباه جواد نکونام در دفع توپ با اشتباه عمران‌زاده همراه شد تا این توپ نصیب نواف الشاکر شود و او از درون محوطه جریمه با ضربه‌ای محکم توپ را به طاق دروازه استقلال بزند. با این گل حساب کار یک بر صفر به سود الهلال شد.


با آغاز نیمه دوم استقلال تهاجمی آغاز کرد و ایمان موسوی به جای آرش برهانی و هاشم بیک‌زاده نیز به جای جواد نکونام به زمین آمدند. با وجود اضافه شدن سیاوش اکبرپور و خارج شدن فرزاد حاتمی ، باز هم خط حمله آبی ها برش و کوبندگی لازم را نداشت تا آبی ها این بازی خانگی را بازنده شوند . با وجود این شکست و پیروزی الریان قطر مقابل العین ، استقلال با 7 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه باقی ماند تا دو بازی آینده اش در چارچوب این رقابت ها بسیار تعیین کننده و حساس در راه صعود شود .
در دقایق پایانی این بازی هواداران استقلال به شدت فرهاد مجیدی را تشویق کردند و خطاب به امیر قلعه نویی خواستار این شدند که مجیدی را در ترکیب آبی ها مورد استفاده قرار دهد . در این بازی مجیدی که گفته می شد آسیب دیده است از روی سکوها ، بازی تیمش را به تماشا نشست .
مهدی مهدوی کیا نیز که عصر سه شنبه مراسم سوم درگذشت مادرش برگزار شد ، به ورزشگاه آزادی امده بود تا تلاش بازیکنان استقلال را در مقابل حریف عربستانی تماشا کند . 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
داود سرایلو
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
۰
۰
تا زمانیكه مربیان ما با احتیاد یا تدافعی از بازیكنان بازی بگیرند مشكل فوتبال ایران لاینحل باقی خواهد ماند-تیم استقلال بازی را نیمه اول واگذار كرد.متاسفانه مربیان ایرانی صورتشان را مقابل حریف میگیرند ومیگن بزن بعد میدوند دنبال حریف تا سیلی خورده را تلافی كنند.یكی باید به مربیان ایرانی بفهماند كه بابا تیمی تدافعی یا با احتیاد بازی میكند كه حداقل دو الا سه بازیكن سرعتی در خط حمله داشته باشد تا در زد حمله از انها استفاده كند .با عرض پوزش از هموطنان عرب زبان ما اینو اون عرب بادیه نشین عربستانی وقطری وغیره فهمیدند اما مربیان ایرانی ما اندر خم یك كوچه اند.واقعا باید تاسف خورد

نیازمندی ها