ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیا، محمدرضا حسینیان، نجم‌الدین شریعتی و مسعود روشن‌پژوه روز چهارشنبه سی‌ام اسفند از ساعت 8 تا 16 پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۶۹۹
گفت و گوی مریلا زارعی با کودکان حادثه آتش سوزی در لحظه سال تحویل

فضل‌الله شریعت‌پناهی، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه درباره ویژه برنامه تحویل سال به جام‌جم گفت: این برنامه از ساعت 8 شروع می‌شود و تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت. مجری اصلی برنامه سیدعلی ضیا است. محمدرضا حسینیان در مشهد مستقر است و نجم‌الدین شریعتی و مسعود روشن‌پژوه هم اجرای بخش‌هایی از برنامه را به عهده دارند.

وی افزود: در این برنامه با خانواده شهدای هسته‌ای همچون شهید علی محمدی گفت‌وگو می‌‌شود. علاوه بر آن، یک جانباز و پدر شهید هم در برنامه حضور دارند و علی‌اکبر ولایتی هم به مدت ده دقیقه درباره نوروز صحبت می‌کند.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه با اشاره به ترانه‌های برنامه گفت: فریدون آسرایی، محمد علیزاده و سیدعلی حسینی قطعاتی را به‌صورت زنده اجرا می‌کنند. پخش نماآهنگ‌هایی از خوانندگانی همچون بابک جهانبخش، رحیم شهریاری، مسعود امامی، آرش قنادی و حمید عسگری از دیگر بخش‌های ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه است. شریعت پناهی ادامه داد: تبریک نوروزی و بیان خاطرات از سوی هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، شهرام حقیقت‌دوست و مصطفی زمانی، بخش دیگری از ویژه برنامه را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه گفت: ما لیگ فوتبال دستی میان ورزشکاران و هنرمندان را برگزار کردیم که در ویژه برنامه سال تحویل پخش می‌کنیم. ژاله علو در بخشی از برنامه حافظ‌خوانی دارد. همچنین نماآهنگ‌هایی درباره امام رضا(ع) پخش می‌کنیم. شریعت پناهی افزود: مریلا زارعی و مهراوه شریفی‌نیا با بچه‌هایی که به‌دلیل نبود ایمنی بخاری مدرسه شین‌آباد دچار سوختگی شدند، گفت‌وگو کرده‌اند که پخش خواهد شد.

منبع: جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها