تهیه کننده برنامه ˈشادونه در سرزمین دونه هاˈ با بیان اینکه این برنامه 24 اسفند ماه پایان می یابد، گفت: خاله شادونه در نوروز 92 برنامه ای نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۴۴۳۹۵

ˈعلی اکبر ذاکریˈ روز دوشنبه در این باره به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: ˈخاله شادونهˈ (با نقش آفرینی ملیکا زارعی) 24 اسفند با سرزمین دانه ها خداحافظی می کند تا برای کشف دنیای جدیدتر به سرزمین تازه ای سفر کند.

وی افزود: در قسمت آخر برنامه ˈشادونه در سرزمین دونه هاˈ که 24 اسفند روی آنتن می رود شادونه با ˈمی دونهˈ، ˈنازدونهˈ و ˈیه دونهˈ خداحافظی می کند.

به گفته ذاکری، در این قسمت از برنامه همه عوامل برنامه ساز ˈ شادونه در سرزمین دونه هاˈ پشت دوربین می آیند تا علاوه بر تبریک سال جدید با مخاطبان خود خداحافظی کنند.

این تهیه کننده با بیان اینکهˈ شادونهˈ نوروز 92 برنامه نخواهد داشت، افزود: مکث موقت فرصتی را برای ما ایجاد می کند تا فکرها و برنامه های تازه ایی را که برای این برنامه پیش بینی کرده ایم عملی کنیم.

ذاکری یادآور شد: هرچند برنامه ˈشادونه در سرزمین دونه هاˈ از نوروز 90 با همین ترکیب پخش می شود و بینندگان بسیاری پیدا کرده است اما باید تغییراتی ایجاد کنیم تا دچار تکرار نشویم.

وی تاکید کرد: راز ماندگاری هر برنامه در خلاقیت و حرف هایی است که در آن نهفته و همواره سعی کردم این مسئله را رعایت کنم.

این تهیه کننده گفت: مدت هاست برای تغییرات برنامه ˈشادونهˈ تلاش می کنیم، می خواهیم خاله را به سرزمین جدیدی بفرستیم؛ برای این کار دکورهای تازه و عروسک های تازه ای طراحی شده که اگر شرایط موجود به ما اجازه بدهد آن ها را اجرایی خواهیم کرد.

ˈشادونه در سرزمین دونه هاˈ کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که از فروردین سال 90 روی آنتن می رود.

 انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها