مجموعه مستند «بحران در سوریه» از شبکه چهار سیما نیز پخش می‌شود.
کد خبر: ۵۴۳۱۲۱

به گزارش جام جم سیما به نقل از خبرگزاری فارس، پس از پخش مستند «بحران در سوریه» از شبکه خبر، که به نوعی نخستین واکنش رسانه‌ای رسانه ملی به موضوعات اخیر در کشور سوریه بوده است، این مستند 13 قسمتی از امشب از شبکه چهار سیما نیز روی آنتن می‌رود.

مجموعه مستند «بحران در سوریه» با هدف پاسخگویی به پرسش «واقعاً در سوریه چه می‌گذرد؟» تولید شده و قسمت اول آن با عنوان «آتشفشان دمشق» در دو بخش 25 دقیقه‌ای به بررسی روند اتفاقات در کشور سوریه پس از شروع بحران می‌پردازد که بخش اول آن امشب ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش می‌شود.

این مجموعه که به همت گروه سیاسی شبکه خبر تهیه شده، در 13 قسمت بنا دارد از جوانب مختلف به یک سؤال ظاهراً واضح، اما در واقع مبهم پاسخ گوید: اینکه «واقعاً در سوریه چه می‌گذرد؟»

مرور بحران سوریه از ابتدا تاکنون، علل تغییر مسیر تظاهرات‌ها از حالت مسالمت آمیز به مسلحانه، گروه‌های مختلف مخالفان اسد، نقش کشورهای مختلف منطقه و جامعه بین اللملل در تحولات سوریه‌، روابط کشورهای همسایه سوریه با این کشور و بالاخره دلایل بروز بحران در سوریه از مهم‌ترین موضوعاتی است که «بحران در سوریه» از خلال گفت‌وگو با دولتمردان سوری‌، مخالفان اسد و نیز فعالان رسانه‌ای سوریه و لبنان به آن می‌پردازد.

تولید این مجموعه تابستان امسال در کشورهای سوریه و لبنان انجام گرفت و قسمت اول آن مروری بر روند حوادث و اتفاقات دو سال اخیر کشور سوریه دارد. زمان پخش «بحران در سوریه»‌ شنبه، یکشنبه و پنجشنبه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما است.

انتهای پیام/

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها