مدیر شبکه آموزش در گفت‌وگو با فارس خبر داد

پخش زنده «دکتر سلام»/ توقف تولید برنامه‌های سلامت محور

مدیر شبکه آموزش گفت: سعی کرده‌ایم هویت سلامت محور به برنامه‌هایمان بدهیم ولی با آمدن شبکه سلامت مجبوریم این میزان تولید برنامه را تقلیل بدهیم و حداقل این است که برنامه های سلامت محور دیگر افزایش پیدا نمی‌کند.
کد خبر: ۵۴۲۸۶۴
پخش زنده «دکتر سلام»/ توقف تولید برنامه‌های سلامت محور

«محمدمهدی قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس در پاسخ به این سوال که چرا با وجود شبکه های تخصصی مانند شبکه تلویزیونی سلامت و شبکه رادیویی سلامت، شبکه آموزش، برگزیده برنامه های سلامت محور صداوسیما شده است؟ پاسخ داد: علاوه بر اینکه در برنامه های سلامت محور شبکه آموزش کارهای هنری انجام شده، برنامه «دکتر سلام» از ساختار تازه‌ای برخوردار است که با استقبال مخاطب نیز مواجه شده است.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی این برنامه پیشگیرانه محور است و بازخورد خوبی هم داشت. این برنامه تولیدات 3 الی 4 دقیقه ای بود و بعد از آن تصمیم گرفتیم با توجه به استقبال مخاطبان، برنامه زنده دکتر سلام هم داشته باشیم. برنامه «صبحی دیگر» را هم داریم که در آیتم‌های گوناگون به برنامه‌های پزشکی می‌پردازد. برنامه «مشاور» نیز هست که در روزهای مختلف افراد مختلفی مهمان برنامه می‌شوند و بحث‌های سلامت محور را پیگیری می‌کنند.

قاسمی افزود: ایام های خاص نیز برنامه «گزینه هفت» به موضوعات مختلف می‌پردازد و همایش‌های علمی را پیگیری کرده و در مناسبات مختلف موضوعات سلامت محور را مورد بررسی قرار می دهد.

مدیر شبکه آموزش در ادامه توضیح داد: ما سعی کرده ایم که یک هویت سلامت محور به برنامه های خودمان بدهیم اما با آمدن شبکه سلامت کم کم مجبور هستیم این میزان تولید برنامه را تقلیل بدهیم و حداقل این است که برنامه های سلامت محور دیگر افزایش پیدا نمی‌کند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، برنامه‌های پربیننده سلامت محور فعلا پخش خواهند شد اما برنامه جدید تولید نخواهیم کرد. این که برنامه های فعلی را جذاب کنیم و جاذبه‌های هنری را افزایش بدهیم در دستور کار ماست اما با آمدن شبکه سلامت ما در همین سطح باقی خواهیم ماند.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها