حدیث فولادوند در سریال «معمای شاه» نقش فوزیه، همسر اول محمدرضا شاه را بازی می کند. فولادوند درباره نقش خود در این سریال به «جام جم» گفت: در سریال معمای شاه قرار است با گریم خاص زنان دربار آن زمان و البته لباس های فاخر و باشکوه، نقش همسر اول شاه جوان را بازی کنم.
کد خبر: ۵۴۲۲۹۸

 وی افزود: با توجه به این که درباره آن زمان یعنی حدود سال های 1317 به خاطر پیشرفت نکردن تکنولوژی کمتر تصویری اعم از فیلم و عکس وجود داشت، مجبورم برای اجرای درست نقش تنها به مقداری عکس و تصویر بی کیفیت اکتفا کنم تا بتوانم نقش اولین ملکه شاه جوان را بازی کنم.
    وی افزود: البته فیلمی بی کیفیت از مراسم عروسی فوزیه و محمدرضا شاه وجود دارد که گویا یک کمپانی آلمانی آن را تصویربرداری کرده، اما این فیلم نیز آنقدر ها قابل اعتنا نیست.
    فولادوند اضافه کرد: همچنین برای ارتباط برقرار کردن با فوزیه و شناختن ابعاد شخصیتی این ملکه جوان یک کتاب دو جلدی اثر حسین فردوست را که در جایی به خاطرات فوزیه اشاره کرده است نیز مطالعه کرده ام.
    این بازیگر با بیان این که در ایفای نقش کاملامتکی به فیلمنامه هستم، گفت: البته از راهنمایی آقای ورزی، کارگردان کار نیز نهایت استفاده را می کنم.
    فوزیه، شاهزاده ای مصری، خواهر ملک فاروق پادشاه مصر و نخستین همسر محمدرضا پهلوی بود.
 انتهای پیام /

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها