محمدعلی طالبی «ترانه‌ مردی که لب نداشت» را با موضوع معلم فداکار شهرستان شفت در شمال کشور جلوی دوربین برد
کد خبر: ۵۴۲۰۸۰
وایت طالبی از «ترانه مردی که لب نداشت»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، محمدعلی طالبی سازنده آثار در خور توجه سینمایی و تلویزیونی، فیلمی با عنوان «ترانه مردی که لب نداشت» را با موضوع فداکاری مرحوم حسن امیدزاده معلم فداکار شهرستان شفت جلوی دوربین برد. مرحوم حسن امید زاده سالها پیش در حادثه آتش سوزی مدرسه ابتدایی شهرستان شفت از توابع استان گیلان با ایثار و جان فدایی خود توانست جان دانش آموزان مدرسه را نجات دهد. فیلم اخیر کارگردان براساس این واقعه تهیه و تولید می‌شود.

بنا‌براین گزارش، گروه سازنده فیلم از 23 بهمن ماه جهت تصویربرداری به شمال کشور عزیمت کردند و تاکنون بیش از 30 درصد فیلمبرداری فیلم انجام شده است گروه در تلاش هستند تا فیلم را برای نمایش در روز معلم سال 92 آماده کرده و به روی آنتن ببرند.

در این فیلم معصومه میرحسینی، بهزاد رفیعی، مریم جمال پور، شیرین بابایی، مهدی پتکی و محمدعلی فرمند به ایفای نقش پرداختند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: محمدعلی طالبی/ مدیر تصویربرداری: هاشم مرادی/ دستیار کارگردان: بهزاد رفیعی/ صدابردار: مهدی اکبریان/ طراح گریم: علیرضا خورشیدی/ طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری/ جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کریمیان/ برنامه ریز: وحید کاشی/ گروه تولید: محمد ندیمی، حسن تواضعی، نادر اژدری/ دستیار تهیه: محمدرضا دهقانی

«ترانه مردی که لب نداشت» به سفارش شبکه یک سیما و توسط جواد قلی زاده تهیه و تولید می‌شود.

محمدعلی طالبی با ساخت آثار در خور توجهی چون «علفزار »، «باد و مه» ، «دیوار» ، «تو آزادی»، «بید و باد » و... توانست جوایز متعدد داخلی و خارجی را از آن خود کرده و مخاطبین را با خود همراه سازد.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها