50 منتقد و سینمایی‌نویس و فعال رسانه‌ای سینمای ایران با تشکیل گروهی تحت‌عنوان «جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب» فیلم «تنهای تنهای تنها» تولید صداوسیمای مرکز بوشهر را به عنوان فیلم برتر جشنواره سی‌ و یکم فجر برگزیدند.
کد خبر: ۵۴۰۹۸۸
«تنهای تنهای تنها» بهترین فیلم «جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب»

به گزارش فارس، امروزه برگزاری نظرسنجی‌های مختلف سینمایی و اعلام فهرست برترین فیلم‌های سال توسط گروه‌ها و جمعیت‌های مختلف به امری متداول و مهم در چرخه سینمایی جهان تبدیل شده است و در مواردی حتی مخاطبان بسیاری در سراسر جهان منتظر اعلام نظر این حلقه‌ها و جمعیت‌ها می‌مانند و ارزش و اعتبار این فهرست‌ها، برایشان از برنده شدن یا نشدن آن فیلم در جشنواره‌های معتبر جهانی نیز بیشتر است.

در این نظرسنجی که بین 50 منتقد و سینمایی‌نویس و فعال رسانه‌ای سینمای ایران انجام شده است، در نهایت سه فیلم «تنهای تنهای تنها» تولید مرکز صداوسیمای بوشهر ساخته احسان عبدی‌پور (با 306 امتیاز)، «سربه مهر» ساخته هادی مقدم‌دوست (با 256 امتیاز) و «دربند» ساخته پرویز شهبازی (با 150 امتیاز) به عنوان سه فیلم برتر «جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب» انتخاب شدند.

آرا با اولویت یک، دو و سه از منتقدان اخذ شده و فیلم‌های اول با ضریب 10، فیلم‌های دوم با ضریب 9 و فیلم‌های سوم با ضریب 7 تجمیع شده است. دو فیلم «دهلیز» (با 142 امتیاز) و «خسته نباشید» (با 114 امتیاز) هم در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها