در مراسم اختتامیه دومین جشنواره قرآنی آیات از نفرات برتر این جشنواره‌ها و همچنین فعالان عرصه هنر ارزشی قدردانی شد.
کد خبر: ۵۳۹۵۰۴
برگزیدگان دومین جشنواره قرآنی آیات معرفی شدند

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مراسم اختتامیه دومین جشنواره قرآنی آیات پنجشنبه 19 بهمن‌ماه، با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلین حمید محمدی، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و آیت‌الله حائری شیرازی و شماری از فعالان جامعه قرآنی کشور برگزار شد.

در این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان برای برگزاری کلاس‌های نقد فیلم و بررسی فیلم‌های قرآنی، نادر طالب‌زاده به عنوان کارگردان، محمد‌حسین صوفی، معاونت صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حسن گروسی به عنوان مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و مسعود نجابتی به عنوان کارشناس گرافیک و فعالیت در عرصه پوسترهای دینی و قرآنی تشکر شد.

همچنین عوامل این مراسم از علی نصیریان، پیشکسوت جامعه هنری، علی امینی، حافظ 10 ساله قرآن کریم، احمدرضا محسنی به عنوان مدرس قرآن و ایجاد شیوه‌های آموزشی قرآن برای کودکان، استاد موحد در بخش خوشنویسی و به عنوان دریافت کننده نشان درجه یک هنر قرآنی با اهدای جوایز و لوح یادبود قدردانی کردند.

سیدجواد جعفری(10سال طراحی و برگزاری جشنواره های بین المللی امام رضا(ع) و جشنواره های قرآنی در دهه فجر)، هادی آرزم(کارشناس موسیقی مذهبی)، ابوالقاسم طالبی(عضو هیئت علمی جشنواره عمار و کارگردان) و حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی(جشنواره قرآنی مدهامتان)، کاظم چلیپا(نقاشی و مدرس دانشگاه) و حجت الاسلام محمد تقی رحمتی(مستندساز ولایی) از دیگر افرادی بودند که از آنها قدردانی شد.

محمدهادی قربانی از افغانستان، محمد حبیبی عبدالله از اندونزی، هادی دیکو، فاطمه محمد الحماد از عربستان و صبریه فزا از آلبانی نیز از دیگر برگزیدگانی بودند که در این مراسم از آن ها سپاسگزاری به عمل آمد.

در این مراسم از نفرات برتر جشنواره های آیات شامل حجت الاسلام والمسلمین سجاد شاهسون در وبلاگ نویسی، عباسعلی یحیوی در شعر آذری، سمیرا رفیعی در نقاشی، نوشین شعبانی در رمان نویسی، منصوره سادات میرآقاجانی در داستان کوتاه، علی سلیمان پور در بخش پژوهشی تاثیر قرآن بر فرهنگ عمومی،قدردانی شد.

همچنین سیدابراهیم موسوی در شعر عربی، رضا خماریان در قصه خوانی، مریم اسلامی در شعر فارسی، حسن محمد زاده در بخش شعر، مصطفی عابدینی در خط نگاره، سیدعلی شبیری در رسانه های دیجیتال، حمید شهریاری در نرم افزارهای قرآنی، سعید نخعی در نرم افزارهای تلفن همراه و توفیق مرادی در شعر کردی از دیگر نفرات برتر بودند.

رضا فرشچیان در ترجمه فارسی قرآن، مهناز ولی زاده و محمدعلی هاشم پور در فیلم نامه نویسی، محمد رضایی در عکس، مهدی دریایی در تعزیه خوانی، الهه صابری در تابلو فرش، بابک خویی و سهیلا سلامی در صنایع دستی و همچنین از 6 نفر از مدیران کل فرهنگ و ارشاد با اهدای هدایا و لوح یادبود برتر شدند.

مراسم اختتامیه دومین جشنواره‌ بین ‌المللی قرآنی آیات با سخنرانی سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله حائری شیرازی و حجت ‌الاسلام و المسلمین حمید محمدی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کل این جشنواره‌ ها، پنجشنبه 19 بهمن ماه در تالار وحدت برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها