درباره مستند آن روی سکه

نوستالژی آموزش سینما

تصویربرداری از نیمه گذشت‌

بازی انصاریان و میناوند در «انتقال»

تصویربرداری 60 درصد از فیلم تلویزیونی انتقال به کارگردانی علیرضا بذرافشان در لوکیشن‌هایی در تهران به پایان رسید. بذرافشان که پیش از این نویسندگی سریال‌هایی چون خط قرمز، تب سرد و راه بی‌پایان را برعهده داشته این بار به سراغ دنیای جنجالی و پرطرفدار فوتبال و حاشیه‌های آشکار و پنهان آدم‌های مطرح این حوزه رفته تا آن روی سکه زندگی ستاره‌های مشهور دنیای فوتبال را تصویر کند؛ ستاره‌هایی که ناچارند گاه بین علایق انبوه هواداران یا بقای حرفه‌ای خود، دست به انتخاب بزنند و تصمیم‌های سرنوشت‌ساز بگیرند. تصویربرداری انتقال، این روزها در یکی از برج‌های مسکونی ولنجک تهران جریان دارد.
کد خبر: ۱۹۲۱۱۴
در این فیلم تلویزیونی علاوه بر حضور چهره‌های ورزشی چون علی انصاریان و مهرداد میناوند، هنرمندانی مثل حمیدرضا پگاه، نگار فروزنده، مجتبی رجبی‌معمار، امیرکاوه آ‌هن‌جان، حسین بهدوج، فرشید زارعی‌فرد، افشین نخعی و رضا کریمی نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

«انتقال» داستان سعید، فوتبالیست سرشناس یکی از تیم‌های محبوب تهرانی را روایت می‌کند که در ‌آستانه انتقالی پر سرو صدا به دیگر تیم معروف این شهر با بحرانی خانوادگی روبه‌رو می‌شود و سرانجام دامنه حاشیه‌های شغلی‌اش را به کانون خانواده می‌کشاند و زندگی او و همسرش آتوسا را با چالش‌های جدی روبه‌رو می‌کند.

نویسندگی فیلمنامه این فیلم به عهده علیرضا بذرافشان و علیرضا افخمی بوده و کار تهیه‌کنندگی آن را نیز مصطفی عزیزی برعهده دارد.

در ساخت این فیلم  که برای گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما آماده می‌شود  جواد صفا (مدیرتصویربرداری)، احمد پولی بابایی (صدابردار)، آیدین ظریف (طراح صحنه و لباس)، آسیه حیدری (منشی صحنه)، هاشم فغانی و مهتاب حمزه‌نژاد (طراح چهره‌پردازی و چهره‌پرداز)، مهدی دلخواسته (عکاس)، سیاوش کردجان و سیدامید عزیزی (مجری طرح) همکاری می‌کنند.

علیرضا بذرافشان پیشتر فیلم تنگنا را کارگردانی کرده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها