فیلم «خاطرات فردا» به کارگردانی حمیدرضا حافظی روز چهارشنبه از شبکه یک سیما پخش می‌شود. شخصیت‌های اصلی این فیلم دو کودک به نام‌های سحر و سامان هستند که نقش‌های آنها را ترلان پروانه و ارسلان قاسمی بازی می‌کنند. این فیلم محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست.
کد خبر: ۱۹۱۰۹۵
حافظی که از فیلمنامه‌نویسان حرفه‌ای سینمای ایران است، کارگردانی را با ساخت آثار تلویزیونی تجربه می‌کند. او در فیلم خاطرات فردا که فیلمنامه آن را خودش نوشته است با محور قرار دادن دو کودک به نام‌های سحر و سامان که از درگیری‌های پدر و مادر خود به تنگ آمده‌اند زمانی را روایت می‌کند که این دو کودک تصمیم می‌گیرند به وسیله یک بازی رایانه‌ای که سفر به زمان نام دارد به زمان دیگری سفر کنند، اما یک اتفاق غیرمترقبه باعث ایجاد اتفاقات بامزه‌ای در فیلم می‌شود که قصه بچه‌ها را تغییر می‌دهد.

حافظی که برای سینما فیلمنامه‌هایی چون روزی که خواستگار آمد، مهریه بی‌بی، لیلی و مجنون و... را نوشته است در فیلم خاطرات فردا با استفاده از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فضای مفرحی را برای مخاطبان ایجاد کرده است.

در این فیلم چکامه چمن‌ماه نقش مادر بچه‌ها و رامین ناصرنصیر نقش پدر خانواده را بازی می‌کنند. از دیگر بازیگران خاطرات فردا می‌توان به سعید پیردوست، مینا جعفرزاده، احمدرضا اسعدی، امیر صیرفی، فرامرز روشنایی و اردشیر کاظمی اشاره کرد.

در فیلم خاطرات فردا صحنه‌های اکشنی هم وجود دارد که پیمان ابدی آنها را طراحی کرده است. رضا انصاری هم مسوولیت صحنه‌هایی را به عهده داشته است که به جلوه‌های رایانه‌ای نیاز داشته‌اند.

خاطرات فردا را که فیلمی فانتزی است مصطفی مسجدی تهیه کرده است و عباس رافعی به عنوان مشاور کارگردان در این فیلم حضور داشته است.

از دیگر عوامل سازنده این فیلم می‌توان به تصویربردار: ناصر محمود کلایه، طراح صحنه و لباس: نگار جاودان، طراح گریم: محسن ملکی، صدابردار: شهرام متولی‌باشی، مدیر تولید: بهروز صحیحی، آهنگساز افشین عزیزی، تدوینگر: مسعود تکاور و عکاس: مجید صباغ بهروز اشاره کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها