رئیس رسانه ملی با صدور پیامی، جان باختن جمعی از عاشقان سردار دل‌ها را در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش شهید حسین پورجعفری در کرمان تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۲۴۴۴۳۱
پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی عروج جمعی از عاشقان سردار دل‌ها

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، متن کامل دکتر علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران این پیام به شرح زیر است:

(انا لله و اناالیه راجعون)
جان باختن جمعی از عاشقان سردار دل‌ها را که سه‌شنبه هفدهم دی‌ماه با عشق به آرمان‌های انقلاب اسلامی و برای تجلیل از مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش شهید حسین پورجعفری به میدان آزادی کرمان آمده بودند، تسلیت عرض می‌کنم.

بر این باورم این اتفاق دردناک و تأسف‌بار که موجب تأثر همه ملت ایران شد، بار دیگر نشان داد عشق به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و سرزمین‌مان ایران که همه در حاج قاسم سلیمانی متجلی بود در قلب همه مردم به‌گونه‌ای جای گرفته است که باکی از دادن جان خود در این مسیر ندارند و جان‌باختگان این حادثه مقامی‌کمتر از مقام شهدای انقلاب اسلامی نخواهند داشت.

این اتفاق تلخ را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و همه مردم ایران اسلامی‌به‌ویژه مردم شهیدپرور استان کرمان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند تعالی برای بازماندگان این حادثه صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها