دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند در قالب طرح «چشم ها می گویند» گزارشگران افتخاری رادیو ایران در جریان پیاده روی اربعین شوند.
کد خبر: ۱۲۳۲۳۹۸
دانشجویان پیاده روی اربعین را در «رادیو ایران» گزارش می کنند

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، بر اساس اعلام ستاد اربعین دانشگاه، هر ساله حضور عظیم و پرشور عاشقان حسینی درکربلای معلی درکنار موکب ها و خیمه های فراوانی که برای پذیرایی برپا می شوند، صحنه های بسیار زیبا، عارفانه و نابی را خلق می کنند.

براین اساس به منظور شکوفایی و پرورش استعدادهای زائران در خوب دیدن و خوب بیان کردن احساسات و دیده ها، دانشجو و معلمان زائر می توانند هر روزه مشاهدات خود را از نهضت عظیم راهپیمایی حسینی(ع) در قالب فایل های صوتی 3تا 5 دقیقه ای آماده و به عنوان گزارشگر افتخاری از طریق رادیو ایران به سمع عموم مردم برسانند.

علاقمندان جهت شرکت در طرح «چشم ها می گویند» پیش از اعزام از طریق مراجعه به واحد فرهنگی پردیس یا مرکز و ارسال از طریق سیستم اتوماسیون به معاونت فرهنگی واجتماعی یا ارسال به ادمین کانال «الحسین یجمعنا»به نشانی: @arbaeinn98 می توانند راوی جلوه های ناب اربعین حسینی باشند.

شایان ذکر است طبق توافق دانشگاه فرهنگیان و رادیو ایران، دانشجومعلمانی که در این طرح حضور پیدا می کنند از این پس به عنوان «ایران یاران؛ گزارشگران افتخاری استانی رادیو ایران» می توانند به این رسانه ادامه همکاری دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها