ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس شبکه یک سیما اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۲۳
ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس شبکه یک

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه های مختلفی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

در این هفته برنامه های صبح بخیر ایران و سیمای خانواده، ضمن بیان الگوهای رفتاری شهدا و خانواده هایشان، از مهمانان مختلفی که در جنگ تحمیلی حضور داشتند دعوت بعمل می آورند. برنامه ثریا هم در این هفته با حضور کارشناسان، دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را مرور خواهد کرد.پخش فتوکلیپ های مختلف از عملیات های غرور آفرین رزمندگان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها می باشد. سایر برنامه های هفته دفاع مقدس شبکه یک بدین شرح است:

خاک پاک

برنامه ای ترکیبی که پخش آن در هفت قسمت از فردا یکشنبه 31 شهریور آغاز می شود. خاک پاک برنامه ای تولیدی می باشد که تاریخ دفاع مقدس را با حضور فرماندهان و رزمندگان و خانواده های آنها و از زبان آنان روایت می کند. خاک پاک کاری از مرکز بسیج رسانه ملی می باشد که از یکشنبه تا پنج شنبه ساعت 23 و جمعه و شنبه (5 و 6 مهر) ساعت 19:30 روی آنتن می رود.

متخصصان

این برنامه ساختاری مستند دارد که در شش قسمت از شبکه یک پخش خواهد شد. این برنامه دستاوردهای دفاع مقدس را در حوزه های گوناگون روایت می کند. مستند متخصصان از 31 شهریور هر روز ساعت 16 به مدت 15 دقیقه پخش خواهد شد.

مجله حماسه و دفاع

برنامه ای ترکیبی است که به معرفی کتاب ها در حوزه جنگ و دفاع مقدس می پردازد. حامد شکیبانیا تهیه کننده این برنامه است که از 31 شهریور حوالی ساعت 2 بامداد و به مدت 55 دقیقه پخش خواهد شد.

رزم آهنگ

این برنامه قالبی مستند دارد که در آن به بررسی روند تهیه و ساخت رزم آهنگ «قصه بابا» بعنوان پر مخاطب ترین سرود دوران دفاع مقدس پرداخته شده است. در این مستند با مسئول گروه سرود قصه بابا گفتگو و خاطرات آن زمان بیان شده است. قصه بابا دوشنبه اول مهر ساعت 8:15 از شبکه یک پخش خواهد شد.

فیلم های سینمایی

در این هفته دو فیلم سینمایی رادیو آبادام و جاده متروک از شبکه یک پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی رادیو آبادان پنج شنبه چهارم مهر حوالی ساعت 24 روی آنتن خواهد رفت.

این فیلم به کارگردانی حمیدرضا هنری و تهیه‌کنندگی علی کلیج می باشد. رادیو آبادان ماجرای شهید غلامرضا رهبر، گزارشگر رادیو آبادان است که در روزهای آغازین محاصره شهر آبادان تصمیم می گیرد برای ماندن مردم در شهر گزارش های ویژه ای بگیرد و این دستخوش ماجرای زندگی او در آن روز ها می شود.

این فیلم روایت مقاومت مردم آبادان در روزهای آغاز جنگ تحمیلی است. محمد مطیع، شهروز دل افکار، علی سلیمانی، حمید هدایتی، نادر فلاح و پیام دهکردی از بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

فیلم سینمایی جاده متروک دیگر سینمایی شبکه یک است که جمعه 5 مهر پخش می شود. این فیلم روایت فیلم ساز جوانی است که درآستانه شرکت فیلمش در چند جشنواره خارجی به او پیشنهاد می‌شود نماآهنگی درباره شهادت پدرش بسازد. بنابراین عازم مناطق جنگی می‌شود و... هومن سیدی، حسن عباسی، مجید حاجی زاده، علی منصوری، مجید زارع کار و مسعود عجمی از بازیگران این فیلم می باشند.

جاده متروک به تهیه کنندگی محمد کاظم سعیدی و کارگردانی علی شاه حاتمی، ساعت 16 جمعه روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها