مدیر کل روابط عمومی صداوسیما با انتشار پستی در حساب کاربری خود با اشاره به پخش برنامه عصر جدید، برخی مدیران کشوری را که از منتقدان رسانه ملی بودند مورد خطاب قرار داد.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۴۲
منتقدان رسانه ملی، با خانواده پای تلویزیون نشسته‌اند +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مخاطبان عصر جدید که از هر قشر و صنفی بودند، هر یک نگاه خود را نسبت به این برنامه داشتند، برخی انتقاد کردند و برخی هم به تعریف و ستایش اجرای این ایده در کشور پرداختند.

در همین خصوص محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما خطاب به کسانی که همواره رسانه ملی را مورد نقد قرار می‌دهند، پستی را در حساب کاربری خود در توئیتر به اشتراک گذاشت.

رنجبران در حساب کاربری خود با هشتگ عصر جدید نوشت:

«خبر دارم برخی از مدیران کشوری که ژست ویژه‌شان ندیدن تلویزیون بود؛ امشب با خانواده‌شان پای تلویزیون، شبکه سه و عصرجدید نشسته‌اند. به احسان علیخانی و گروهش هم این مژده را می‌دهم که ابراز لطف و تشکرهای مخاطبین چند روزی است مداوم به گوش شنوای همکاران من در ۱۶٢ می رسد.»

عصر جدید به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی، تاکنون واکنش‌های بسیاری در بین اقشار مختلف جامعه به‌ دنبال داشته است. می‌توان گفت این برنامه با اجرای احسان علیخانی مجری شناخته شده سیما و داوری تعدادی از چهره‌های نام‌آشنای کشور در عرصه هنر، در مسیر شناخت و کشف استعدادهای بسیاری از هم‌وطنان به‌ویژه جوانانی که شاید به دلیل نبود امکانات نتوانسته بودند خود را اثبات کنند، موفق بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها