طی بازدید وزیر ارشاد و دبیر شورای عالی فضای مجازی صورت گرفت:

قدردانی از فعالیت های فرهنگی و تولید محتوای پاک ایران صدا در فضای مجازی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از فعالیت های فرهنگی ایران صدا در فضای مجازی تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۰۸
قدردانی از فعالیت های فرهنگی و تولید محتوای پاک ایران صدا در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، ضمن بازدید دبیر شورای عالی فضای مجازی از مجموعه ایران صدا در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال ویژه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی مهدی شاملو مدیر ایران صدا و فضای مجازی رادیو علاوه بر تشریح فعالیت های متنوع ایران صدا در فضای مجازی به معرفی سامانه مانیتورینگ شبکه های رادیویی پرداخت.

ابوالحسن فیروز آبادی از قابلیت های پلتفرم ایران صدا مبنی بر سرویس دهی اینترنتی در مقیاس بزرگ به مخاطبان صوت در کشور ابراز خشنودی کرد.

وی همچنین با توجه به درخواست مخاطبان مبنی بر رایگان شدن پهنای باند مصرفی در استفاده از سرویس های ایران صدا، در خصوص تخفیف یا رایگان شدن این پهنای باند قول همکاری داد.

همچنین در این مراسم وزیرفرهنگ وارشاداسلامی نیز ضمن بازدید از مجموعه ایران صدا از فعالیت های متنوع فرهنگی و تولید محتوای پاک این مجموعه قدردانی کرد.

در این بازدید نیز شاملو به معرفی فعالیت های پایگاه های تخصصی ایران صدا در زمینه کتاب گویا، موسیقی، نغمات و سخنرانی های مذهبی پرداخت. در پایان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های فرهنگی ایران صدا نیز استقبال و تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها