مدیر رادیو قرآن عنوان کرد:

جشنواره رادیو یعنی تمرین رقابت سالم

مدیر رادیو قرآن برگزاری جشنواره رادیو را بسیار مهم توصیف کرد و آن را میدانی برای رقابت سالم تهیه کنندگان و فعالان حوزه های تولید محتوای رادیو دانست.
کد خبر: ۱۲۰۱۶۵۷
جشنواره رادیو یعنی تمرین رقابت سالم

به گزارش جام جم آنلاین از کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو، احمد ابوالقاسمی با بیان این مطلب افزود: جشنواره رادیو باعث می شود از تعداد آثاری که صرفاً برای افزایش آمار کمی تولیدات ساخته می شوند کاسته شده و بر تعداد آثار کیفی افزوده شود.

وی ادامه داد: در وجود انسان ها حس خوب دیده شدن وجود دارد. این جشنواره عامل موثری در دیده شدن افراد و فعالان رادیوست. این دیده شده به آنها انگیزه بیشتری می دهد تا آثار بهتری نسبت به گذشته تولید کنند.

ابوالقاسمی گفت: جشنواره همچنین تهیه کنندگان را تشویق به یادگیری می کند تا با علوم و دانش جدید رسانه بخصوص رادیو بیشتر آشنا شوند و به دانسته های گذشته خود اکتفا نکنند.

مدیر رادیو قرآن تعداد آثار شرکت کننده از این شبکه رادیویی را در جشنواره بیش از 20 عدد برشمرد و افزود: این رادیو تعداد 10 اثر برای داوری بخش مستمر 2 ، اثر برای بخش ویژه 2 ، اثر برای بخش بین الملل و 7 اثر برای بخش آزاد ارسال کرده است که امید می رود برای رادیو قرآن افتخار آفرین باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها